//
کدخبر: ۲۶۳۹۵۳ //

ژیرو: پای همه بازیکنان چلسی تاول زده است!

مهاجم تیم فوتبال چلسی می‌گوید بازگشت به تمرینات این تیم پس از دو ماه و نیم وقفه به خاطر شروع کرونا، فشار زیادی را به آنها تحمیل کرده است.

ژیرو: پای همه بازیکنان چلسی تاول زده است!
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس همزمان با شیوع کرونا در اروپا به حالت تعلیق درآمد و به تبع آن تمرینات هم متوقف شدند. با آغاز فاز دوم مبارزه با ویروس مرگبار در اکثر کشورهای قاره سبز، محدودیت‌هایی که برای تمرینات بازیکنان وجود داشت هم برداشته شد و به این ترتیب ژیرو و هم‌تیمی‌هایش در چلسی هم تمرینات را از سر گرفتند اما گویا تمرینات بیش از آنچه انتظارش را داشتند به آنها فشار آورده است.

ژیروی 33 ساله که به تازگی قراردادش با چلسی را تمدید کرده، به سایت یوفا گفت: تمرینات‌مان را از 19 می (30 اردیبهشت) آغاز کردیم. بازگشت به زمین چمن واقعاً حس خوبی دارد، همینطور دیدن دوباره هم‌تیمی‌ها و خلاصه فوتبال بازی کردن. واقعاً دلم برای آن تنگ شده بود؛ البته تمرینات‌مان کمی عجیب است چون ما باید در قالب گروه‌های 5 نفره تمرین کنیم.

وی ادامه داد: باید حداقل 2 متر از هم فاصله بگیریم و این یعنی عدم تماس. هفته‌ای دو بار تست کرونا می‌دهیم. اجازه نداریم به رختکن‌ها برویم حتی اجازه نداریم در زمین تمرینی دوش بگیریم. باید قبل از بازگشت به خودروهای شخصی‌، لباس‌های‌مان را عوض کنیم. هوا هم در حال حاضر بسیار گرم شده است. من قصد ندارم غر بزنم اما گرم شدن هوا باعث می‌شود بیشتر عرق کنیم. زمانی که به خاطر قرنطینه خانه‌نشین بودیم، باشگاه به ما دستورالعمل‌ها و برنامه‌هایی داد تا آمادگی جسمانی‌مان را حفظ کنیم. بنابراین هر روز یکسری تمرینات داشتیم. من خوش‌شانسم چون یک پارک فوق‌العاده کنار خانه‌ام هست و به همین دلیل هر روز می‌توانستم به آنجا بروم و بدوم.

ژیرو افزود: در پایان آن مقطع تمامی اعضای تیم با تماس تصویری تمرینات گروهی را از راه دور برگزار کردیم. من هم این کار را در اتاق بازی و در کنار فرزندانم انجام می‌دادم که آن هم لذت خودش را داشت اما هیچ چیز جای زمین چمن را نمی‌گیرد. بعد از آغاز دوباره تمرینات تقریباً پای تمام هم‌تیمی‌هایم تاول زده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۹۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان