//
کدخبر: ۲۶۲۰۶۰ //

آغاز رسمی تمرینات گروهی تیم‌های لالیگا با رعایت پروتکل بهداشتی

تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا تمرینات گروهی‌شان را پس از دو ماه وقفه، در شرایطی خاص از سر گرفتند.

آغاز رسمی تمرینات گروهی تیم‌های لالیگا با رعایت پروتکل بهداشتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 مطابق اعلام قبلی تیم‌های باشگاهی لالیگای اسپانیا از امروز (دوشنبه) تمرینات گروهی خود را با رعایت موارد مندرج در پروتکل بهداشتی و پزشکی فدراسیون فوتبال اسپانیا از سر گرفتند.

باشگاه‌های اسپانیایی که از دو ماه پیش به دلیل شیوع کرونا در این کشور فعالیت‌شان به حالت تعلیق درآمد، در قالب گروه‌های کوچک حداکثر 10 نفره تمرینات گروهی‌شان را از سر گرفتند.

بارسلونا و رئال مادرید هم جزو اولین تیم‌‌های لالیگایی بودند که از تمرینات گروهی امروز خود تصاویری را منتشر کردند تا هواداران‌شان را به تماشای دوباره بازی‌های آنها در آینده‌ای نزدیک امیدوار کنند.

باشگاه‌هایی لالیگا از 14 روز پیش تمرینات خود را به صورت انفرادی آغاز کردند، اما اکنون با ورود اسپانیا به فاز بعدی کنترل شیوع کرونا که در آن از یکسری محدودیت کاسته شده، فاصله میان بازیکنان هم در تمرینات کاهش پیدا کرده است.

با وجود برطرف شدن محدودیت انجام تمرینات گروهی در لالیگا، تیم‌ها هنوز هم ملزم به رعایت یکسری مقررات هستند، از جمله اینکه گروه‌های تمرینی‌شان نباید از 10 نفر تجاوز کند و بازیکنان هم حق ندارند به صورت مشترک از امکانات داخل رختکن استفاده کنند.

آنها همچنین ملزم هستند که با خودروهای شخصی خود و به تنهایی وارد زمین تمرینی شوند و به تنهایی هم از آنها خارج شوند. گروه‌های 10 نفره تیم‌ها باید در زمین‌های متفاوت و در صورت عدم امکان انجام این کار در دو نیمه متفاوت از زمین بازی تمرین کنند.

مقامات فوتبال اسپانیا قصد دارند که از 23 خرداد، مسابقات این کشور را از سر بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان