//
کدخبر: ۲۵۷۱۶۷ //

اعلام زمان احتمالی از سرگیری بازی‌های لالیگا از سوی اتحادیه بازیکنان اسپانیا

سازمان مدافع حقوق بازیکنان شاغل در فوتبال اسپانیا به کاپیتان‌های ۲۰ تیم لالیگا درباره زمان از سرگیری مسابقات پیشنهاد‌هایی داده است.

اعلام زمان احتمالی از سرگیری بازی‌های لالیگا از سوی اتحادیه بازیکنان اسپانیا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از نشریه مارکا، در حالی که تمامی لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده‌اند، مهمترین سوژه اهالی فوتبال در قاره سبز تعیین زمان مناسب برای از سر گرفتن مسابقات به منظور جلوگیری از وارد آمدن ضررهای مالی بیشتر به لیگ‌ها و باشگاه‌هاست.

در اسپانیا هم اتحادیه فوتبالیست‌های این کشور بیشترین سعی در انجام این کار دارد و گویا در تماسی که با کاپیتان‌های تمامی 20 تیم لالیگا داشته، به آنها ششم ژوئن (17 خرداد) را به‌عنوان تاریخی بالقوه برای از سرگیری مسابقات اعلام کرده است. تاریخ برگزاری بازی‌های هفته پایانی لیگ دسته اول اسپانیا هم 30 جولای (نهم مرداد) تعیین شده است. این موضوع هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده و برای اینکه اجرایی شود به تأییدیه وزارت بهداشت اسپانیا نیازمند است.

در پیامی که از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا به بازیکنان داده شده، به آنها گفته شده است در صورتی که اتفاق غیرمترقبه‌ دیگری رخ ندهد، احتمالاً آنها می‌توانند در فاصله 4 می (15 اردیبهشت) تا 11 می (22 اردیبهشت) روی از سر گرفته شدن تمرینات‌شان حساب کنند.

در همین حال شورای عالی ورزش اسپانیا هم شروع به بررسی زمان مناسب برای صدور مجوز از سر گرفته شدن فعالیت‌های ورزشی کرده و هفته اول ماه می را مدنظر دارد و این موضوع به اطلاع برخی از تیم‌ها هم رسانده شده است.

گویا قرار است ظرف امروز (دوشنبه) یا فردا میان شورای عالی ورزش اسپانیا، سازمان لیگ فوتبال و فدراسیون فوتبال این کشور توافقی در مورد زمان مناسب و ایجاد شرایط ایده‌آل برای از سر گرفتن مسابقات صورت بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۱۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان