//
کدخبر: ۲۶۳۷۵۲ //

فوتبال ایران کرونا گرفته،تستش هم کامل مثبت اعلام شده است

رییس اسبق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت خبرنیوز حال و روز فوتبالمان را به کرونا تشبیه می کند:«فوتبال ایران کرونا گرفته،تستش هم کامل مثبت اعلام شده، نیاز به پزشکانی حاذق دارد تا آنها بتوانند با کمک انواع داروهای داخلی و خارجی درمانش کند. وضع فوتبالمان خراب است.»

فوتبال ایران کرونا گرفته،تستش هم کامل مثبت اعلام شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

کفاشیان در پاسخ به تفاوت های چهار سرمربی تیم ملی یعنی از سال 2009 تاکنون-البته به جز منصوریان که در مقطع کوتاهی هدایت تیم ملی را بر عهده داشت- می گوید:«کی روش از افشین قطبی و ویلموتس و اسکوچیچ خیلی بهتر بود. شاید هم قابل قیاس با آنها نبود. کی روش با سابقه بهتر و با برنامه های بهتر بود که البته کارنامه و عملکردش در تیم ملی سند خوبی است برای موفقیت های او».

او درباره ویلموتس هم حرف جالبی می زند:«از سابقه این مربی شناختی نداشتم. اما مثلا در قیاس با کی روش تفاوتش از زمین تا آسمان بود. اما این که چرا رقم قراردادش در مقایسه با کی روش زیاد است نمی دانم. شاید کی روش پول کمی می گرفته! و ویلموتس منطقی از ما پول گرفته است!»

رییس اسبق فدراسیون فوتبال درباره انتخاب اسکوچیچ نظر مثبتی دارد:«انتخاب اسکوچیچ در شرایط فعلی منطقی بود.فدراسیون هم چاره ای نداشت. باید زودتر کاری می کرد. چون فرصتی نبود باید یک مربی انتخاب می کرد که از فوتبال ما و بازیکنانمان شناخت کافی داشته باشد و به نظرم در این شرایط اسکوچیچ گزینه مناسبی برای تیم ملی است. تیم ملی اگر خدایی نکرده به جام جهانی نرود انگار که کرونا کار خودش را کرده و فوتبالمان را نابود کرده است».

علی کفاشیان نیاز فوری و مبرم فدراسیون فوتبال را اصلاح اساسنامه می داند:« اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال از نان شب هم واجب تر است. باید با اصلاح اساسنامه هر چه زودتر رییس فدراسیون فوتبال مشخص شود. هر روزی که فدراسیون بدون رییس باشد یک ماه از فوتبال عقب می افتد».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان