//
کدخبر: ۲۶۲۹۱۶ //

استقلال برنامه ای برای جذب بازیکن دیگر ندارد

استقلال برنامه‌ای برای جذب بازیکن دیگری نداشت که بخواهد با خارج کردن شجاعیان بازیکن دیگری را جایگزین او کند.

استقلال برنامه ای برای جذب بازیکن دیگر ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال برنامه‌ای برای جذب بازیکن دیگری نداشت که بخواهد با خارج کردن شجاعیان بازیکن دیگری را جایگزین او کند.

 بهرام امیری معاون وقت باشگاه استقلال و مسئول نقل و انتقالات آبی‌ها در مصاحبه‌ای که 14 در ماه سال 98 انجام داده بود، اعلام کرد نام داریوش شجاعیان از لیست خارج نمی‌شود:«شجاعیان تا فروردین سال 99 آماده خواهد شد و به همین خاطر از لیست استقلال خارج نمی‌شود.

دکتر نوروزی اعتقاد دارد که شجاعیان می‌رسد و استقلال نیز به او نیاز دارد. ما نام او را برای لیست آسیایی و نیم‌فصل دوم رد کرده‌ایم. کریمی اما نمی‌رسد و نامش از لیست خارج خواهد شد.» علاوه بر این باشگاه استقلال هیچ‌گاه خبر خارج شدن نام شجاعیان از لیست تیم را اعلام نکرد و حتی از برنامه‌اش برای تمدید قرارداد این بازیکن خبر داد که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد.جدا از این، استقلال با توجه به یک جای خالی در لیست بزرگ‌سالان و جدا شدن میلاد باقری، 2 جای خالی در لیست آبی پوشان وجود داشت که با جذب ارسلان مطهری و نیکلای بودوروف این 2 جای خالی پر شد.

اصولاً استقلال برنامه‌ای برای جذب بازیکن دیگری نداشت که بخواهد با خارج کردن شجاعیان بازیکن دیگری را جایگزین او کند. عظیم گوگ و محمد بلبلی هم سهمیه زیر 23 سال بودند و برای اضافه شدن آن‌ها نیازی به خارج شدن نام شجاعیان نبود. در ضمن سجاد آقایی هم که سهمیه زیر 23 سال بود به‌طور قرضی از استقلال جدا شد و تا آخر فصل به ذوب‌آهن رفت.

همان‌طور که اشاره شد قرارداد داریوش شجاعیان با باشگاه استقلال فقط تا پایان فصل اعتبار دارد و اگر استقلالی‌ها نامش را از لیست خارج کرده باشند عملاً قید این بازیکن را زده بودند، اما خمان طور که بهرام امیری هم اعلام کرده بود باشگاه از قبل خبر داشت که دوران مصدومیت شجاعیان در فروردین به پایان می‌رسد و او می‌تواند در بازی‌های آخر لیگ قهرمانان و حتی جام حذفی در صورت صعود به فینال به میدان برود.

فرهاد مجیدی 2 روز قبل از این مصاحبه به‌طور رسمی سرمربی استقلال شده بود و باشگاه برای حفظ داریوش در لیست حتماً نظر سرمربی را هم جویا شده بود.به‌هرحال در شرایطی که هنوز دقیقاً مشخص نیست آیا باشگاه نام شجاعیان را از لیست خارج کرده یا نه گمانه‌زنی‌ها و اخباری که درباره بازگشت نام او به لیست شنیده می‌شود هم ایراد و ابهام دارد. در تاریخ 24 دی‌ماه که لیست اولیه استقلال برای‌ای اف سی ارسال شد هم نام داریوش شجاعیان در آن دیده می‌شد.

نقل و انتقالات زمستانی هم 23 دی‌ماه به پایان رسید. مشخص نیست شجاعیان در چه زمانی، چرا و توسط چه کسی از لیست استقلال خارج شد؟‌استقلال بعد از جذب بودوروف هم یک جای خالی برای شجاعیان دارد.در نیم‌فصل استقلالی‌ها علاوه بر جای‌خالی که داشتند،میلاد باقری را هم کنار‌گذاشتند.علاوه بر آن با مرتضی آقاخان که در لیست نبود اما با باشگاه قرارداد داشت هم فسخ قرارداد شد تا راهی سایپا شود. استقلالی‌ها نیازی به خارج کردن نام شجاعیان نداشتند و حتی باوجود حضور بودوروف هم جای خالی در لیست برای شماره 23 آبی‌ها وجود دارد.

باید صبر کرد و دید واکنش باشگاه استقلال به این اخبار چیست و خارج شدن پنهانی نام شجاعیان از لیست را تأیید می‌کند یا برخلاف گمانه‌زنی‌ها داریوش همچنان در لیست آبی‌ها حضور دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان