//
کدخبر: ۲۶۲۲۷۲ //

هواداران تراکتور از مدیرعامل این باشگاه دلخور شدند

هواداران تیم فوتبال تراکتور از صحبت‌های اخیر مدیرعامل این باشگاه ناراحت و عصبانی هستند.

هواداران تراکتور از مدیرعامل این باشگاه دلخور شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در یکی مصاحبه‌های اخیر خود پیشنهاد عجیبی مطرح کرد که باعث واکنش‌های مختلفی شد. او در آخرین مصاحبه خود گفت: کاش مسئولان به جای مصاحبه‌های متعدد، اتهام‌زنی به باشگاه‌ها در زمینه ضعف مدیریت، ترس از مسابقات و قراردادن بازیکنان مقابل باشگاه‌های‌شان، به فکر برگزاری لیگ رایانه‌ای با حضور نماینده‌ای از هر باشگاه باشند تا به این صورت نشاط اجتماعی تا حدودی به جامعه‌ی فوتبال بازگردد!

بلافاصله پس از این صحبت سهرابی، واکنش‌ها شروع شد. در این بین، هواداران تیم فوتبال تراکتور هم که تعصب خاصی روی این تیم دارند حسابی از دست مدیرعامل باشگاه خود ناراحت و عصبانی شدند و معتقد بودند نباید سهرابی این صحبت را مطرح می‌کرد. از سوی دیگر، پس از اظهارات سهرابی، فوتبالدوستان تصور کردند ماجرای لیگ پلی‌استیشنی، نظر هواداران تراکتور هم هست و همین موضوع تراکتوری‌ها را بیش از پیش عصبانی کرد.

سهرابی در شرایطی این صحبت را مطرح کرده که تراکتور فعلا در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته و با یکسری معادلات شانس قهرمانی هم دارد. به همین خاطر، به نظر می‌رسد تراکتوری‌ها از اینکه قرار است دوباره مسابقات از سر گرفته شود، چندان هم ناراضی نیستند. بازیکنان تراکتور در این مدت تمرینات انفرادی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و به نظر می‌رسد آمادگی بالایی برای شروع بازی‌ها دارند، اما صحبت‌های اخیر سهرابی باعث شده تا او سوژه کری‌خوانی‌ها شود و البته در پی آن عصبانیت هواداران تراکتور را به همراه داشته باشد.

باشگاه تراکتور در سال‌های اخیر مدیران عامل و سرپرست‌های زیادی را به خود دیده، اما هیچ‌کدام از آنها نتوانسته‌اند انتظارات هواداران و مالک این تیم را برآورده کنند. با این شرایط، باید دید در نهایت سرنوشت سهرابی با توجه به صحبت‌های اخیر او و انتقاد شدید هواداران در فضای مجازی چه خواهد شد.

گفتنی است؛ سهرابی پس از دوره سرپرستی‌اش در این باشگاه، به تازگی به عنوان مدیرعامل تراکتور انتخاب شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان