//
کدخبر: ۲۶۱۷۷۸ //

کارواخال: در استپ کردن توپ هم مشکل داشتیم!

دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی رئال مادرید بازگشت به تمرینات را اتفاق مثبتی توصیف کرد.

 کارواخال: در استپ کردن توپ هم مشکل داشتیم!

به گزارش فرتاک نیوز، با از سرگیری رقابت های بوندسلیگا، هواداران فوتبال در سراسر دنیا امیدوار به تکرار این روند در دیگر کشورهای صاحب فوتبال شده اند و دنی کارواخال نیز ضمن دشوار توصیف کردن این مدت، مدعی شد امیدوار است شرایط خوب پسش رفته و امکان برگزاری مسابقات در اسپانیا نیز مهیا شود.

دنی کارواخال گفت: "ما در روز ابتدایی بازگشت به تمرینات در استپ کردن توپ نیز مشکل داشتیم و تلاش می کردیم بتوانیم این کار را انجام دهیم. در نهایت هر چقدر هم تلاش کنید نمی توانید در خانه مانند زمین چمن تمرین کنید، اما ما تمام تلاش مان را انجام دادیم تا شرایط به خوبی پیش برود. بازگشت به تمرینات اتفاق خوبی بود و دیدن دوباره هم تیمی ها و کادر فنی برای من خوشایند بود.

ما باید از پروتکل اعلام شده توسط سازمان لالیگا پیروی کرده، مراقب باشیم و به قوانین احترام بگذاریم و به طور کلی سعی کنیم سرعت گذشته در هنگام تا به توپ بودن و در شرایط بدون توپ را پیدا کنیم. بازگشت فوتبال در آلمان خبر خوبی برای دنیای ورزش است. باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت، اما امیدوارم اوضاع مساعد باشد و آلمان بتواند الگوی ما و دیگر کشورها لقب گیرد."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان