//
کدخبر: ۲۶۱۴۲۵ //
برند لنو:

اوبامیانگ می تواند گزینه خوبی برای دروازه بانی باشد!

برند لنو، دروازه بان آلمانی آرسنال می گوید که پیر امریک اوبامیانگ در زمینه دروازه بانی بسیار با استعداد نشان داده است.



اوبامیانگ می تواند گزینه خوبی برای دروازه بانی باشد!

به گزارش فرتاک نیوز، بعد از شایعات زیادی که در رابطه با آینده برند لنو مطرح شد، نهایتاً این دروازه‌بان آلمانی در سال ۲۰۱۸ بایرلورکوزن را به مقصد آرسنال ترک کرد. اگرچه لنو روزهای نسبتا پر فراز و نشیبی را در تیم لندنی سپری کرده اما اکثرا به عنوان دروازه بان اصلی به کار گرفته شده و در این مدت ۶۶ بازی برای توپچی ها انجام داده است.

در طول سال‌های اخیر بارها پیش آمده که بعد از اخراج دروازه بان ها و به دلیل نداشتن فرصت تعویض، مربیان مجبور به انتخاب یک بازیکن از درون زمین به عنوان گلر شده اند. آخرین بار کابل واکر در دیدار مقابل آتالانتا از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مجبور به ایستادن درون دروازه منچسترسیتی شد و صحنه جالبی را رقم زد.

دروازه بان آلمانی آرسنال حالا در سوالی مبنی بر اینکه در صورت اخراجش کدام بازیکن می تواند جانشینش درون دروازه آرسنال باشد، پاسخ جالبی را مطرح کرده است. لنو در این باره گفت: " من واقعاً از کیفیت اوبامیانگ به عنوان یک دروازه بان اطلاع ندارم و نمی دانم که چه کسی برای این موضوع بهترین خواهد بود. اما من بارها دیدم که اوبا در تمرینات درون دروازه می ایستد و روی ضربات آزاد سیوهای فوق العاده ای انجام می دهد.

پرواز های او نیز فوق العاده هستند. بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و فکر می کنم که در صورت اخراج من اوبامیانگ می تواند گزینه خوبی برای درون دروازه باشد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۴۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان