//
کدخبر: ۲۶۱۳۰۶ //

پیشنهاد فیفا برای برگزاری مسابقات لیگ

فدراسیون فوتبال قطر قصد دارد سرنوشت مسابقات لیگ ستارگان این کشور را با توجه به فرارسیدن فصل گرما هرچه سریعتر مشخص کند.

پیشنهاد فیفا برای برگزاری مسابقات لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه الرایه، شروع لیگ ستارگان تا امروز چندباری به تعویق افتاده است. ابتدا قرار بود این مسابقات در 14 مارچ شروع شود اما به تعویق افتاد ، سپس مسابقات در 28 مارچ، 14 آوریل و 2 می که قرار بود دوباره آغاز شود برگزار نشد.

با این وجود اکنون خبرهایی درباره شروع مجدد مسابقات وجود دارد اما مشخص نیست که بازی های لیگ ستارگان به همان روال قبلی ادامه پیدا کند.

یکی از پیشنهاداتی که وجود دارد این است که تیم ها به چهار گروه تقسیم شوند چرا که با توجه به گرمای قطر و کمبود قطر می توانند مسابقات را هرچه زودتر به پایان برسانند چرا که تیم ها باید برای فصل آینده خودشان را آماده کنند ضمن اینکه  داوران نیز در زمان تعطیلات با افت مواجه شده و نیاز است خودشان را برای لیگ آینده آماده کنند.

پیشنهاد چهار گروهه شدن مسابقات تنها مختص به لیگ ستارگان نیست و ممکن است در لیگ 2 قطر نیز اعمال شود. گفته می شود پیشنهاد گروه بندی شدن مسابقات از سوی فیفا بوده که به تمام فدراسیون ها ابلاغ شده است چرا که با توجه به افزایش دمای هوا و ورود گرما و برای حفظ سلامت بازیکنان مسابقات باشگاهی باید در مدت زمانی کوتاه به پایان برسند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان