//
کدخبر: ۲۶۱۲۱۴ //

می‌خواهند مجیدی را به جان سعادتمند بیندازند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: چون فوتبال نیست یک عده بیکار شده‌اند و دنبال حاشیه برای مجیدی و سعادتمند هستند.

می‌خواهند مجیدی را به جان سعادتمند بیندازند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم استقلال در گفت‌وگوی مفصلی که با روزنامه خبرورزشی پیرامون شرایط این روز‌های تیم استقلال، ادعای پرسپولیسی‌ها برای اهدای جام قهرمانی در صورت تعطیلی لیگ، ادعای محمد دانشگر درباره استقلالی بودنش از کودکی، گرانی عجیب و غریب پراید و تهدید فتح‌الله زاده درباره معرفی مقصر اصلی جدایی استراماچونی حرف زد. حرف‌های صریح او خواندنی است...

آقای غلامپور از تیم استقلال و تمرینات چه خبر؟

مانند قبل روی برنامه تمرین انفرادی متمرکز هستیم و اعضای تیم کارشان را انجام می‌دهند. منتظریم ببینیم وضعیت به چه ترتیب پیش می‌رود.

فکر می‌کنید بازی‌ها لغو شود؟

ما اصلاً نمی‌توانیم در این باره نظر بدهیم. فعلاً که همه کسب و کار‌ها راه افتاده غیر از فوتبال و سینما. البته خبر بد هم این است که وضعیت در تهران هر روز بدتر از قبل می‌شود با این شرایط نمی‌دانیم چه تصمیمی باید گرفت.

فکر می‌کنید بتوان با رعایت فاصله‌گذاری بین تماشاگران و زدن ماسک و حتی بازی‌های بدون تماشاگر، لیگ را برگزار کرد؟

کار سخت و ریسکی است! به هر حال مربی، بازیکن، تدارکات و این‌ها همگی از محیط بیرون یک‌جا جمع می‌شوند و باید به هتل، هواپیما، اتوبوس و جا‌های دیگر بروند که در نهایت ممکن است آلودگی را منتقل کنند.

نمی‌دانید چرا مسئولان جواب مشخص نمی‌دهند؟

این هم معضل بزرگی شده است. دائم جواب مسئله را بین هم پاسکاری می‌کنند. فدراسیون به ستاد کرونا پاس می‌دهد، به آن‌ها می‌گوییم به وزارت ورزش پاس می‌دهند! به وزارت ورزش می‌گوییم به سازمان لیگ پاس می‌دهند. خلاصه هیچ‌کس نمی‌داند جواب اصلی دست کیست.

در این شرایط فکر می‌کنید بتوان بدون ادامه دادن به مسابقات قهرمان را معرفی کرد؟

قطعاً خود پرسپولیسی‌ها هم حاضر نیستند بدون مسابقه جام بگیرند. هر کاری روش خودش را دارد و قهرمان درون زمین مشخص می‌شود.

موضع شما در باشگاه استقلال چیست؟

منتظریم هر دستوری بدهند انجام بدهیم. گرچه این طولانی شدن موجب کلافه شدن بازیکنان از تمرینات انفرادی شده است. باید قبول کرد تمرین انفرادی خسته‌کننده است.

فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند هم که با یکدیگر دیدار کردند! مشکلی بین این دو نفر وجود داشت؟

خیر! متأسفانه، چون فوتبال نیست یک عده بیکار شده‌اند و دنبال حاشیه برای مجیدی و سعادتمند هستند. فرهاد مدتی در ایران نبود و بعد از بازگشت به شمال رفت و از آنجا هم به تهران آمد و فوری با مدیرعامل جدید دیدار کرد ولی یک عده می‌خواهند مجیدی را به جان سعادتمند بیندازند.

در برنامه اتفاق، اعتراف محمدرضا اکبریان درباره گل سالمی که فصل قبل به نفت آبادان زده بودید را دیدید؟

دیگر چه فایده‌ای دارد! مگر چیزی به ما اضافه می‌شود؟ می‌توانستیم یک جام بگیریم و شادی بزرگی را بین بخشی از مردم این کشور پخش کنیم، اما نه دیگر آن جام برمی‌گردد و نه آن بازی!

حرفی با اکبریان ندارید؟

آن‌ها اگر در جای دیگری هم سوت می‌زدند و چنین شرایطی را ایجاد می‌کردند باز هم می‌توانستند سرشان را بالا بگیرند؟ یعنی چه که، چون مربی اعتراض کرد من نتوانستم تصمیم بگیرم؟ پس تو که به عنوان داور این‌قدر اقتدار نداری که حرفت را بزنی و تصمیم درست بگیری چرا داوری می‌کنی؟ کسی که با یک فریاد یا تلنگر از سرمربی تیمی که به خاطر اتفاق فوتبالی علیه تیمش عصبانی است، همه افکارش به‌هم می‌ریزد همان بهتر که از داوری خداحافظی کند.

از قیمت جدید پراید خبر دارید؟

بله! فکر می‌کنم کارخانه سایپا وقتی دید این همه با ماشین پراید شوخی می‌کنند و برایش جوک می‌سازند خواست از این طریق از مردم انتقام بگیرد و به همه ثابت کند این ماشین خیلی هم باارزش است. به خاطر همین قیمتش را حسابی برد و الا همه می‌دانند این ماشین فقط با جان مردم بازی می‌کند.

در کل اوضاع اقتصادی را چطور می‌بینید؟

باور کنید شرایط برای مردم خیلی سخت است! خدا کند خودکشی زیاد نشود! از یک طرف کرونا، از یک طرف گرانی سکه، طلا، مسکن، اجاره خانه و مواد غذایی و حالا هم که ماشین! این چه وضعیتی است که در کشور به وجود آمده؟ نمی‌دانم مسئولان این مسائل را می‌بینند که قطعاً می‌بینند.

علی فتح‌الله‌زاده تهدید کرد اگر فردی که باعث جدایی استراماچونی شد اقرار نکند نامش را اعلام می‌کند. دوست دارید او این کار را انجام دهد؟

چرا فتح‌الله‌زاده؟ من خودم می‌گویم! قبلاً هم گفته‌ام که فتحی و وزارت ورزش عوامل اصلی جدایی استراماچونی بودند. برای اینکه دیدند استقلال می‌تواند با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان شود و آن‌ها دوست نداشتند. برای همین کاری کردند استراماچونی برود.

اوضاع این روز‌های باشگاه را چطور می‌بینید؟

شکر خدا کم‌کم آرامش به باشگاه برمی‌گردد. قطعاً اگر هر کسی در باشگاه کار خودش را بکند، هیئت‌مدیره در کار کادر فنی دخالت نکند، مربی در کار باشگاه دخالت نکند و همه وظایف خودشان را انجام دهند اوضاع آرام می‌شود. سعادتمند انصافاً حاشیه‌ها را جمع کرده و سر و صدا‌ها کم شده است. تفکر حرفه‌ای دارد و امیدوارم بتواند این آرامش نسبی را برای استقلال و هوادارانش ادامه دهد تا در نهایت تیم فوتبالش سربلند شود.

محمد دانشگر در تازه‌ترین اظهارات خود گفته هیچ‌کس در تاریخ باشگاه استقلال مثل او از کودکی استقلالی نبوده است. از این ادعا خبر دارید؟

پس لابد ما در جنوب، عراقی بودیم! چون از وقتی خودمان را شناختیم در تیم تاج آقایان حسن روشن، ناصرخان (حجازی) خدابیامرز، غلامحسین و پرویز مظلومی و خیلی‌های دیگر را دیدیم. آن زمان در مسجدسلیمان منطقه‌ای بود که همه استقلالی بودند. البته دانشگر بعد از ما به دنیا آمده و شاید از روی دل پاکی‎اش این حرف را زده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان