//
کدخبر: ۲۶۱۲۰۹ //

انتقاد تند شیخ دیاباته/ پولی که به حسابم ریخته‌اند به اندازه یک ماه حقوقم نیست!

مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال گفت: پولی که به حسابم ریخته‌اند به اندازه یک ماه حقوقم نیست!

انتقاد تند شیخ دیاباته/ پولی که به حسابم ریخته‌اند به اندازه یک ماه حقوقم نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

 با کمک ۸۰۰ میلیونی یک هوادار به استقلال احمد سعادتمند سریعاً کار انتقال پول به حساب دو بازیکن خارجی و معترض را آغاز کرد. او، اما می‌دانست این پول تنها یک مسکن است ولی گره‌گشا نخواهد بود. در روز‌های گذشته استقلال اقدام به حواله پول کرد ولی به خاطر تعطیلی اروپا در روز‌های شنبه و یک‌شنبه از دیروز پول‌ها به حساب دو بازیکن نشسته است.

به‌تازگی شیخ دیاباته، مهاجم استقلال در نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد تنها تا ۲۶ اردیبهشت زمان می‌دهد تا ۲۳۰ هزار دلار برای او و ۲۵ هزار دلار برای وکیلش واریز کنند. احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرورزشی اعلام کرد نگرانی از این بابت وجود ندارد و مشکل با پرداخت پول او حل می‌شود. در دو، سه روز گذشته هم کانال رسمی استقلال خبر داد قسط اول، دوم و سوم این بازیکن پرداخت شده تا هواداران امیدوار به بازگشت و ماندن دیاباته شوند.

حالا، اما واکنش‌ها از سوی این بازیکن در فرانسه دقیقاً با چیزی که مدیران استقلال می‌گویند متفاوت است. حداقل با حرف‌هایی که دیاباته می‌زند کاملاً پیداست اوضاع همچنان خوب نیست و یحتمل کار طرفین به فسخ بکشد.

دیاباته در واکنش به اخبار منتشره درباره پرداخت دستمزدش گفت: «تمام پولی که تا این لحظه به حساب من آمده ۲۸ هزار دلار است، یعنی فقط سه هزار دلار بیشتر از پولی که باید به مدیربرنامه من بدهند. هر روز تبلیغات می‌شود که پول من در حال پرداخت است ولی واقعیت این است پولی که به حسابم ریخته‌اند به اندازه یک ماه حقوقم نیست!»

شیخ در استقلال ماهی ۳۵ هزار دلار حقوق می‌گیرد و رقمی که فعلاً در حساب دیاباته است ۷ هزار دلار از حقوق یک ماه او کمتر است. البته دیروز مسئولان استقلال به کانال‌های خبری اعلام کردند ۴۰ هزار دلار برای دیاباته واریز کرده‌اند. طبیعتاً اگر ادعای آن‌ها صحت داشته باشد ظرف روز‌های آینده پول به حساب این بازیکن می‌نشیند ولی مسئله اینجاست که چنین پولی هم تنها بخشی از بدهی کلی محسوب می‌شود. شیخ در این‌باره توضیح داد: «خواسته من مشخص است و کل طلبم را می‌خواهم. به باشگاه هم تا ۲۶ اردیبهشت زمان داده‌ام. البته متوجه شدم این‌طور گفته شده که من به باشگاه زمان بیشتری داده‌ام. اگر چنین نامه‌ای به باشگاه ارسال کرده‌ام آن را منتشر کنند. همان‌طور که گفته‌ام خواسته من پرداخت پولم در موعد مقرر است.»

عده‌ای در باشگاه اعتقاد دارند دیاباته حتی در صورت دریافت بخش عمده پولش دوباره برنمی‌گردد و از حالا پروژه فسخ را عملی کرده است. پیشنهاداتی هم که به این بازیکن رسیده برایش وسوسه‌انگیز بوده. او با وجود رقم‌های پیشنهادی مناسب زمینه را مهیا می‌بیند تا به‌جایی برود که برای گرفتن پولش این‌قدر مشکل نداشته باشد.

فعلاً همه‌چیز به نفع دیاباته است و یک‌بار دیگر بی‌پولی فوتبال ایران یک باشگاه را این‌گونه مقابل یک بازیکن مستأصل کرده است. باید دید استقلال می‌تواند تا روز جمعه پول کامل دیاباته را بدهد یا ماجرای تیام تکرار می‌شود؟

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان