//
کدخبر: ۲۶۰۷۵۱ //

وقتی که سنگربان پرسپولیس را سورپرایز کردند!

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی روز مراسم دیدم در غیاب اکرم عفیف جایزه را به ژاوی دادند واقعاً سورپرایز شدم.

وقتی که سنگربان پرسپولیس را سورپرایز کردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند که سال گذشته به عنوان اولین دروازه‌بان در تاریخ فوتبال آسیا در جمع سه نامزد نهایی «مرد سال» قرار گرفته بود بار دیگر کاندیدای این عنوان شد.

نشریه «استاد الدوحه» قطر خبر داد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس نیز برای دومین سال متوالی در لیست ۱۰ نفره AFC برای کسب این جایزه قرار گرفته است. به همین بهانه سراغ بیرانوند رفتیم و تبریک گفتیم که او هم حرف‌های جالبی به ما زد.

تبریک! برای دومین سال متوالی در جمع نامزد‌های کسب عنوان مرد سال آسیا قرار گرفتی!

ممنونم و خوشحالم در جمع ۱۰ نامزد نهایی مرد سال آسیا قرار گرفتم. دست AFC درد نکند!

دست کنفدراسیون فوتبال آسیا درد نکند را جدی گفتی یا شوخی؟!

جدی گفتم. خیلی سخت است که یک دروازه‌بان در جمع ۱۰ یا همچون سال گذشته بین ۳ نامزد نهایی عنوان مرد سال آسیا قرار بگیرد. این اتفاق مهمی برای من به‌عنوان یک گلر ایرانی است. به همین خاطر خوشحالم و تشکر کردم.

اما خیلی بعید است که بتوانی این بار هم مرد سال آسیا شوی! باید در شروع فصل دیگر به اروپا بروی و اگر هم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا کند باز هم بعید می‌دانیم بتوانی برای پرسپولیس بازی کنی و به این عنوان برسی. به لژیونر‌ها هم در آسیا این جایزه را نمی‌دهند.‌

می‌دانم، اما به هر حال رسیدن به جمع ۱۰ بازیکن برتر آسیا خوشحال‌کننده است. من یک گلر هستم و اگر فوروارد یا هافبک بودم شاید کارم برای کسب عنوان مرد سال آسیا راحت بود ولی برای یک دروازه‌بان در همه دنیا به‌ندرت اتفاق افتاده که کاندیدای عنوان مرد سال شود.

خودت همیشه می‌گویی آسیا یک توپ طلا به من بدهکار است. باید بعد از جام جهانی روسیه این عنوان به تو می‌رسید که به عبدالکریم حسن قطری دادند؟

بله، می‌توانستم به کمک همبازیانم و بازی‌هایی که در جام جهانی انجام دادم مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ شوم، اما نشد. با این حال اولین گلری بودم در قاره آسیا که به جمع ۳ نامزد نهایی رسیده است.

این بار هم فکر می‌کنیم به یک بازیکن قطری یا عربستانی برسد! لابی آن‌ها قوی‌تر است.

بله، امسال هم امکان دارد جایزه مرد سال آسیا را به یک قطری یا عربستانی بدهند، اما برای من مهم این است که کاندیدا شدم.

پارسال هم البته اکرم عفیف خودش به مراسم نرفت و جایزه اش را ژاوی گرفت!

بله، باور نمی‌کردم. به من گفته بودند اگر بازیکنی به مراسم نرود جایزه نمی‌گیرد. به همین خاطر هم آن‌همه راه سفر کردم و وقتی شنیدم اکرم عفیف نیامده واقعیتش یک مقدار خوشحال شدم و گفتم احتمالاً فهمیده جایزه مال من است و خودش نیامده است. وقتی روز مراسم دیدم در غیاب اکرم عفیف جایزه را به ژاوی دادند واقعاً سورپرایز شدم.

ما هم سورپرایز شدیم. سابقه نداشت در مراسم بهترین‌های سال آسیا جایزه را به کسی بدهند که در این مراسم حضور نداشته و غایب است!

به هر حال این اتفاق افتاد و من هم ناراحت به تهران برگشتم.

به تهران برگشتی بدون جایزه و با گابریل کالدرون هم رابطه‌ات به‌هم خورد؟‌

نمی‌خواهم به گذشته برگردم، اما نه جایزه را گرفتم و نه... بگذریم! البته گفتم که دو سال پیش این جایزه حق من بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان