//
کدخبر: ۲۵۹۹۱۴ //

مشارکت علیرضا بیرانوند در توزیع بسته‌های غذایی

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس می‌گوید: در کار توزیع بسته‌های مواد غذایی مشارکت می‌کند.

مشارکت علیرضا بیرانوند در توزیع بسته‌های غذایی
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به‌عنوان سفیر بهداشت و ورزش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انتخاب شده‌ام و یک میلیون بسته غذایی توسط این ستاد در کل کشور توزیع خواهد شد که کار بسیار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: قرار است در لرستان نیز ۲۵ هزار بسته توزیع شود و با توجه به اینکه سفیر ستاد در لرستان هستم، خودم نیز در کار توزیع کمک می‌کنم.

بیرانوند اضافه کرد: چند روستا را می‌شناسم که واقعاً به این کمک‌ها نیاز دارند و حاضرم توزیع در این روستاها را خودم انجام دهم.

این دروازه‌بان لرستانی با اشاره به اینکه کرونا اکثر مشاغل را تحت تاثیر قرار داده، تصریح کرد: برخی‌ها در این ایام حتی یک ریال درآمد نداشته‌اند و شرایط سختی را سپری می‌کنند و در این ایام باید به هم کمک کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی که در خرم‌آباد تمرین می‌کند؟ گفت: موقعی که در تهران بودم تمریناتم را در خانه پیگیری می‌کردم و حدود دو هفته است که به خرم‌آباد آمده‌ام و اینجا نیز تمریناتم را مرتب انجام می‌دهم.

بیرانوند تاکید کرد: هر چند دلم برای بچه‌ها تنگ شده و دوست دارم تمرینات گروهی داشته باشم ولی در مجموع مشکلی از لحاظ آمادگی بدنی ندارم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان