//
کدخبر: ۲۶۰۴۱۶ //

پاسخ مثبت پیانیچ برای پیوستن به بارسلونا

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس آماده انتقال به جمع آبی‌واناری‌هاست.

پاسخ مثبت پیانیچ برای پیوستن به بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر داد میرالم پیانیچ برای پیوستن به آبی‌واناری‌ها به توافق رسیده است، این در حالی است که دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا به دنبال معاوضه بازیکنانی با یکدیگر هستند.

گفته می‌شود باشگاه یوونتوس قصد دارد هافبک بوسنیایی‌اش را در لیست فروش قرار دهد، این در حالی است که نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شده، خود پیانیچ هم از ترک یووه به منظور پیوستن به بارسا استقبال می‌کند.

طبق این گزارش، باشگاه بارسلونا که قصد حفظ آرتور، هافبک برزیلی خود را دارد، برای به خدمت گرفتن میرالم پیانیچ 30 ساله حاضر است ایوان راکیتیچ یا آرتورو ویدال را وارد معامله با یوونتوس کند.

قرارداد کنونی این هافبک بوسنیایی با این باشگاه ایتالیایی تا پایان ماه ژوئن 2023 اعتبار دارد، اما مدیران باشگاه یوونتوس بر این باورند که پایان فصل جاری زمان مناسبی برای صدور مجوز جدایی پیانیچ است و از این طریق هم می‌توانند فضای لازم در ترکیب خود برای جذب هافبک جدید را به وجود بیاورند.

میرالم پیانیچ که 92 بازی ملی و 15 گل زده با پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در تابستان 2016 بود که از رم به بانوی پیر ملحق شد و در این مدت سه قهرمانی در سری A، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با این تیم تجربه کرده است.

گفته می‌شود دو باشگاه چلسی و پاری‌سن‌ژرمن وضعیت این هافبک یوونتوس را زیرنظر دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان