//
کدخبر: ۲۵۷۷۲۲ //

فرتونگن شایعه توافق برای تمدید قراردادش با تاتنهام را رد کرد

مدافع بلژیکی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید ماندنش در این تیم قطعی نیست و ترجیح می‌دهد دوران بازیگری‌اش را در تیمی دیگر ادامه دهد.

فرتونگن شایعه توافق برای تمدید قراردادش با تاتنهام را رد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

یان فرتونگن خبر توافق خود با باشگاه تاتنهام برای تمدید قرارداد روبه پایانش را تکذیب کرد و به این ترتیب احتمال پیوستن‌اش به اینتر به عنوان بازیکن آزاد قوت گرفت.

فرتونگن که فردا (جمعه)33 ساله می‌شود تا پایان فصل جاری با تاتنهام قرارداد دارد و ظاهراً او شانسی برای جام بردن با این تیم برای خودش متصور نیست و ترجیح می‌دهد که سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش را در تیمی سپری کند که در آن امکان تحقق این هدف را داشته باشد.

فرتونگن در کانال پلی‌اسپورت کات گفت: من می‌خواهم با یک باشگاه مناسب قرارداد ببندم. این باشگاه می‌تواند تاتنهام باشد یا باشگاهی دیگر. برای من مهم این است تیمی که با آن قرار می‌بندم جاه‌طلب باشد چون می‌خواهم در اروپا (لیگ قهرمانان) بازی کنم و شانس بازی در تیم ملی را هم داشته باشم.

در همین حال سایت HNL‌ بلژیک مدعی شده که احتمال ماندن فرتونگن در جمع شاگردان ژوزه مورینیو ضعیف است و او اسپانیا و ایتالیا را به عنوان مقاصد بعدی خود در نظر گرفته است به خصوص که او تمایل دارد یک زبان خارجی دیگر را هم یاد بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان