//
کدخبر: ۲۶۰۰۲۵ //

بواتنگ: بایرن، بی نظیر است/به خاطر فلیک می مانم

مدافع اسبق تیم ملی آلمان به خاطر مربیش نظر خود را برای ادامه حضور در بایرن مونیخ تغییر داد.

بواتنگ: بایرن، بی نظیر است/به خاطر فلیک می مانم

به گزارش فرتاک نیوز، جروم بواتنگ با بایرن تا تابستان 2021 قرارداد دارد اما او می خواست در پایان فصل جاری تیم آلمانی را ترک کند.

مدافع 31 ساله از وضعیتش در تیم باوارایی ناراحت بود و می خواست در تیمی بازی کند که فرصت دائمی حضور در میدان را به وی دهد. به همین خاطر شنیده می شد چند تیم از انگلیس(چلسی و آرسنال) و ایتالیا خواهان همکاری با وی هستند.

در بوندس لیگا نیز هرتابرلین به همکاری مجدد با او علاقه نشان می داد.اکنون به نظر می رسد مدافع با تجربه دیگر برنامه قبلی را دنبال نمی کند.زیرا خواهان ادامه حضور در مونیخ است و این تغییر رویه هم به خاطر ابقا و ادامه حضور هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم بوده است.

بواتنگ که با بایرن مونیخ در سال 2013 صاحب 3 گانه شد، به خبرنگار اشپورت بیلد گفت:من به هانسی فلیک خیلی مدیون هستم. اگر او سرمربی تیم در آینده نمی ماند، من هم می توانستم بایرن را ترک کنم.

وی افزود: قراردادم با تیم سال 2021 منقضی می شود.می توانم تصور کنم تا آن هنگام بمانم و برای فلیک بازی کنم.

مدافع 9 سال گذشته سرخ پوشان ادامه داد: می دانم که بایرن برایم کارهای زیادی کرده است. این را هم می دانم که چه کارهای برای بایرن انجام داده ام.تحت هر شرایطی، بایرن تیمی است که از نظر من بی نظیر است. این شهر، هواداران و باشگاه واقعا بی نظیر هستند.

وی در پایان گفت: "من می دانم که این باشگاه برای من کارهای زیادی انجام داده است ، همانطور که می دانم چه کاری را برای این باشگاه انجام دادم ، بایرن مونیخ همیشه برای من بی نظیر خواهد بود ، زیرا ممکن است شهر ، هواداران و احساس خانواده در تیم بی نظیر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان