//
کدخبر: ۲۵۹۹۳۱ //

بایرن مونیخی ها آماده برگزاری بوندس لیگا

بایرن مونیخی ها آماده برگزاری بوندس لیگا
به گزارش فرتاک نیوز،

تقریبا از دو هفته پیش بود که تیم های بوندسلیگا تمرینات خود را شروع کردند. پس از شیوع کرونا بوندسلیگا نیز به تعویق افتاد ولی تیم های آلمانی زودتر از دیگر کشورها توانستند به تمرینات برگردند؛ هرچند که دستور العمل های بهداشتی خاصی از سوی وزارت بهداشت آلمان برای آنها تعریف شد. براساس این پروتکل ها، هر تیم باید یک مسئول بهداشتی منصوب کند تا او بازیکنان و کادر فنی را از قوانین مطلع سازد. مدت زمان ماندن در رختکن و همچنین تماس با هم تیمی و دیگر اعضا باید به حداقل برسد. همچنین ضدعفونی کردن دست‌ها هم  از اهمیت زیادی برخوردار است.

 داشتن اطلاعات مربوط به بازیکنان و کارکنان با دسترسی به زمین تمرینی برای شناخت علائم عفونت، برگزاری همه تمرینات بدون حضور تماشاگران،  تاییدیه کتبی درباره وضعیت عاری از عفونت کلیه بازیکنان و کادر فنی به ماموران بهداشت قبل از ورود به رختکن و  کنترل دما هنگام ورود به کمپ تمرین بخشی از مفاد این پروتکل است. همچنین از دیگر موارد می‌توان به استفاده از اتاق  مشترک تنها در صورت وجود دلایل منطقی، جلسات تیمی فقط با رعایت فواصل و در یک فضای بزرگ،  عدم میل کردن غذا و حضور در آشپزخانه به صورت مشترک،  استفاده از بطری  نوشیدنی شخصی و  حضور در فضای مشترک  فقط در قالب گروه‌های کوچک و ضمانت حداقل 2 متر فاصله اشاره کرد.

همچنین  در صورت بروز علائم ویروس در فردی، تا زمان روشن شدن نتیجه قطعی آزمایش، او باید در قرنطینه قرار گیرد. روز گذشته اعلام شد که پس از تست گرفتن از تمام بازیکنان شاغل در دسته اول و دوم آألمان تنها تست 10 نفر مثبت بوده است و قرار است فردا آنگلا مرکل در مورد تاریخ قطعی از سرگیری بوندسلیگا اعلام نظر کند.

در حالی که همه چیز حکایت از شروع بوندسلیگا از 10 روز دیگر دارد، تمرینات تیم ها نیز وارد فاز جدی تری شده است. تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن نشان از حضور اکثر بازیکنان در کمپ تمرینی دارد. ستاره هایی چون توماس مولر، سری گنابری، ایوان پریشیچ، داوید آلابا، روبرت لواندوفسکی، لئون گورتسکا، جاشوا کیمیش، تیاگو آلکانتارا، جروم بواتنگ و .... با فاصله گذاری دقیق و زیر نظر هانسی فلیک در حال تمرین کردن هستند. تمرینات کششی و عضلانی در کنار کار با توپ و کارهای تاکتیکی از جمله فعایت های بایرنی ها در تمرین امروز بود. بدون شک بازگشت بوندسلیگا و تماشای دوباره بازی ستاره های بایرن و دیگر تیم ها در حالی که وضعیت کشورهایی چون انگلیس، اسپانیا و ایتالیا هنوز نامشخص است، می تواند برای علاقه مندان به فوتبال جذابیت بسیاری داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان