//
کدخبر: ۲۵۹۸۸۶ //

بیانیه عجیب یوونتوس برای ستاره جوان

باشگاه یوونتوس در بیانیه ای اعلام کرد که بلیز متویدی و دانیله روگانی به طور کامل بهبود یافته اند و مشکلی برای حضور در تمرینات نخواهند داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،

 بازیکنان یوونتوس امروز بعد از دو ماه در کمپ تمرینی این باشگاه حاضر شدند تا بعد از پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی دوباره تمرینات خود را از سر بگیرند.

در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا مشخص شد که تست کرونای ستاره جوان یوونتوس یعنی دانیاله روگانی مثبت شده است. بعد از این بازیکن ایتالیایی دو ستاره دیگر بیانکونری یعنی پائولو دیبالا و بلیز متویدی نیاز به کرونا مبتلا شدند.

باشگاه یوونتوس اما امروز در بیانیه ای پیرامون وضعیت بازیکنان خود صحبت کرد. این باشگاه در این بیانیه اعلام کرد که بلیز متویدی و دانیله روگانی به طور کامل بهبود یافته اند و مشکلی برای حضور در تمرینات نخواهند داشت؛ نکته عجیب بیانیه منتشر شده این است که در آن پیرامون وضعیت پائولو دیبالا هیچ اظهار نظری انجام نشده تا به شایعات پیرامون مثبت شدن تست کرونای این ستاره آرژانتینی بازهم دامن زده شود.

این اتفاق در حالی رخ داده که اخیراً شایعات در رابطه با مثبت شدن تست کرونای جدید دیبالا توسط نامزد این بازیکن تکذیب شده بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان