//
کدخبر: ۲۵۹۶۶۱ //

خبر ناامید کننده برای رئال/ امباپه در فکر تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن

نشریه فرانسوی اکیپ به احتمال تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی اشاره کرد.

خبر ناامید کننده برای رئال/ امباپه در فکر تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته گذشته بود که دولت فرانسه خبر از ممنوعیت فعالیت های ورزشی تا ماه سپتامبر داد. به این ترتیب لوشامپیونا و لیگ دو فرانسه نیز نیمه تمام ماند. در نتیجه پی اس جی به عنوان تیم قهرمان رقابت ها معرفی شد اما سران باشگاه اعلام کردند که در صورت از سرگیری لیگ قهرمانان، حاضرند بازی خانگی خود را در خارج از مرزهای فرانسه انجام دهند. پی اس جی با شکست دورتموند توانسته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

نشریه اکیپ روز گذشتنه گزارشی جدید در مورد وضعیت آینده امباپه پس از تعطیلی لیگ فرانسه منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، امباپه قطعا فصل بعد را در پاریس خواهد ماند و بر خلاف شایعات رسانه های اسپانیایی، فعلا تمایلی برای پیوستن به رئال ندارد. مهمتر از همه اینکه او حالا به تمدید قرارداد با پی اس جی نیز فکر می کند و مذاکرات در این زمینه نیز شروع شده است. اتفاقی که اگر رخ بدهد، رئال را کاملا از خود ناامید خواهد کرد.

باشگاه رئال مادرید بسیار خوشبین است که با عدم تمدید امباپه، بتواند تابستان 2021 ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد اما اکیپ از تمایل امباپه برای تمدید خبر داده است.

ستاره 21 ساله پس از شیوع کرونا در فرانسه پاریس را به مقصد جنوب فرانسه ترک کرد و این روزها را همراه خانواده اش سپری می کند. قرارداد او با پی اس جی تا ژوئن 2022 اعتبار دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۶۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان