//
کدخبر: ۲۵۹۶۵۹ //

انگار برای قهرمان نشدن پرسپولیس برنامه دارند/ کرونا نشان داد پرسپولیس دنبال نتایج مهندسی نیست

مدافع راست پرسپولیس می گوید حرف هایی می‌زنند که انگار برای قهرمان نشدن ما برنامه دارند.

انگار برای قهرمان نشدن پرسپولیس برنامه دارند/  کرونا نشان داد پرسپولیس دنبال نتایج مهندسی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

آغاز دنیای فوتبال در برخی کشورها آنهم در شرایطی که ویروس کرونا هنوز یک خطر جدی به حساب می‌آید، یک خبر امیدوار کننده برای هواداران این رشته ورزشی به خصوص در ایران به حساب می‌آید. هرچند که از مدت‌ها قبل شنیده می‌شود در اواسط اردیبهشت احتمالا تمرینات تیم‌ها آغاز و بعد رقابت‌ها در خرداد شروع می‌شود بازهم این مساله با یکسری اما و اگر مواجه شده است. قطعا بزرگ ترین مشکل برای تصمیم گیرندگان در ستاد ملی مقابله با کرونا برای گرفتن یک تصمیم مهم در مورد سرنوشت لیگ مشخص کردن قهرمان است. در این مسیر راه‌ها و شیوه‌های متفاوتی ارائه شد و در موجی از مخالفان آغاز دوباره لیگ، پرسپولیسی‌ها این تصمیم را یک نگاه برای قهرمان نشدن دوباره این تیم برای بار چهارم می‌دانند. مهدی شیری، مدافع راست سرخ‌ها معتقد است کرونا نشان داد که پرسپولیس به خیلی‌ها ثابت کرد که در لیگ به دنبال حقش در داخل زمین است و نه مهندسی نتایج و اگر چاره تعطیلی لیگ است، بدون شک باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند چون استحقاق آن را داشته و هر تصمیم دیگری در این خصوص از بین بردن حق این تیم است.

قرار بود لیگ اواسط اردیبهشت شروع شود اما خبری نیست و گویا بازهم قرار است به تعویض بیفتد؟

باور کنید دیگر ماندیم چه بگوییم و این اوضاع بدجور دیوانه کننده است. روزهای یکنواخت که هیچ آینده‌ای هم نمی‌توان برایش متصور بود و اصلا نمی‌دانیم خودمان را آماده نگه داریم یا اینکه در نهایت اصلا مسابقات برگزار نخواهد شد.

نظرت خودت چیست؟

من و بقیه بازیکنان پرسپولیس لحظه شماری می‌کنیم که لیگ شروع شود و اصلا به تعطیل شدن و پایان لیگ فکر نمی‌کنیم. برای ما شروع مسابقات مهم است چون یکسری حرف هایی زده شده و فشارهایی می‌آورند که انگار برای قهرمان نشدن پرسپولیس برنامه دارند.

چه برنامه ای؟

ببینید طبیعی است یکسری تیم‌ها که نتوانستند در لیگ به خواسته خودشان برسند و یا قهرمانی را از دست دادند و یا اینکه در خطر سقوط هستند، تعطیلی لیگ را یک اتفاق خوب برای خودشان ببینند که هم از زیر بار فشار هوادار در بیایند و هم اینکه بتوانند اوضاع خودشان را در آینده سروسامان بدهند. به همین واسطه مدام حرف از اهمیت جان بازیکنان به میان می‌آورند. بله این مساله مهم است و هیچ شکی هم در آن نیست و در این مساله با همه مدافعان سلامت در هر عرصه‌ای همسو هستیم اما اگر این تیم‌ها اوضاع خوبی داشتند بازهم روی روی تعطیلی لیگ تمرکز می‌کردند.

یعنی منظورت این است که با این حرف‌ها به دنبال این هستند که روی قهرمانی احتمالی پرسپولیس پوشش بگذارند.

دقیقا همین طور است و یکی از این حرف‌ها این است که لیگ را تعطیل کنید و 4 تیم بالای جدول را برای آسیا معرفی کنید. حضور در آسیا برای ما هم مهم است اما چرا باید ما شانس چهارمین قهرمانی خودمان را با این نگاه از بین ببریم.  ببینید ما هم می‌دانیم که در 9 هفته ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد و حتی شاید قهرمانی را از دست بدهیم اما وقتی 10 امتیاز اختلاف داریم و سخت ترین بازی‌های خودمان را انجام دادیم و بهترین امتیازات را گرفتیم حالا در ادامه راه از این حق بگذریم.

حالا چاره چیست و اگر قرار باشد در نهایت چنین تصمیمی بگیرند؟

بازهم تاکید می‌کنم که ما هم مثل بقیه مردم ایران هستیم و خطر کرونا ما را تهدید می‌کند اما چرا باید این حق را از ما بگیرند. اگر هم راه چاره این است که لیگ تعطیل شود ما قطعا روی این موضوع تمکین می‌کنیم اما درست این است که با قهرمانی پرسپولیس تمام شود و لیگ را تمام کنند. خودتان نگاهی به آمار بازی‌های باقی مانده ما و رقبا بیندازید آن وقت متوجه می‌شوید که این پرسپولیس بدون شک مستحق ترین تیم است که قهرمانی اش را اعلام کنند. اینکه پرسپولیس برای بار چهارم قهرمان شود قطعا به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید و همین است که برای نفع خودشان هم که شده مدام از تعطیلی لیگ و عدم معرفی قهرمان حرف به میان می‌آورند. مگر لیگ‌های دیگر دنیا این کار را نکردند و فرانسه پاری سن ژرمن را قهرمان نکرد. حقش بود و این کار را کردند و این قهرمانی هم حق پرسپولیس است و در صورتی که بخواهند لیگ تعطیل شود تنها مساله‌ای که حق مان خرده نمی‌شود همین است.

پس با این حساب معتقدی رقبایی که ادعای مهندسی شدن نتایج به نفع پرسپولیس را داشتند حالا خودشان این کار را در حق شما انجام می‌دهند؟

من در این شرایط از آقایانی که مدام می‌گفتند نتایج مهندسی شده است و حرف از جام اسنپی برای پرسپولیس به میان آوردند یک سوال دارم؟ این شرایط بهترین فرصت بود که باشگاه پرسپولیس اعلام کند که اوضاع خطرناک است و باید لیگ تعطیل شود تا جام لیگ نوزدهم را به ما بدهند. اتفاقی که نیفتاده و ما خواهان استارت لیگ هستیم و آمادگی خودمان را در تمرینات شخصی برای این مساله حفظ کردیم. پس کرونا معلوم کرد پرسپولیس دنبال نتایج مهندسی نیست و حقش را می‌خواهد در زمین بگیرد.

از این شرایط خارج شویم اوضاع مالی باشگاه هم زیاد خوب نیست و موجی از بدهی‌های داخلی و خارجی و مطالبات بازیکنان حسابی تیم را به خطر انداخته و حتی خطر محرومیت از پنجره نقل و انتقالات هم در میان است؟

این وضعیت واقعا خطرناک است و امیدوارم هرچه زودتر کاری بکنند. جدا از خطری که تیم را تهدید می‌کند و بعضا اخبار خوبی نمی‌شنویم، امیدواریم هرچه زودتر مدیران باشگاه کاری کنند. ما بازیکنان هم تا جایی که توانسته‌ایم در هر مقطعی با مدیران باشگاه همراه بوده‌ایم اما واقعا شرایط ما هم باید لحاظ شود. بدون شک سکوت ما از رضایت نیست و امیدواریم هرچه زودتر اوضاع درست شود.

این ماجرای تحریم تمرینات چیست که شما بازیکنان گفتید تا مطالبات داده نشود در صورت شروع تمرینات کار را شروع نمی‌کنید؟

بازیکنان تیم یکی، دو جلسه با مدیران باشگاه داشتند و قرار شد هرچه زودتر مشکلات حل شود. ما هم منتظر هستیم باشگاه با شروع تمرینات کاری کند تا بازیکنان با روحیه خوبی کار را استارت بزنند و با قدرت در مسیر چهارمین قهرمانی کار را پیش ببریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان