//
کدخبر: ۲۵۹۵۵۴ //

بازگشت بازیکنان یوونتوس برای حضور در تمرینات!

یوونتوس از بازیکنانش خواسته برای شرکت در تمرینات به ایتالیا بازگردند.

به گزارش فرتاک نیوز،

 کاهش محدودیت های دولتی برای ویروس کرونا به این معنی است که باشگاه های سری آ ایتالیا می توانند دوباره این هفته تمرینات شان را آغاز کنند. بر همین اساس یوونتوس نیز برای شروع تمریناتش از همه بازیکنانی که در حال حاضر در خارج از کشور هستند خواستار بازگشت به ایتالیا شده است.

دولت از روز دوشنبه به تیم های ایتالیایی اجازه تمرین داده است. برخی از باشگاه ها از جمله رم، ناپولی  ساسولو و اینتر پیش از این قصد شان را برای از سرگیری تمرین را اعلام کرده اند و یوونتوس نیز حالا به آنها پیوسته است.

بازیکنانی که از خارج از کشور به ایتالیا باز می گردند، قبل از حضور در تمرینات باید 14 روز در قرنطینه بمانند. اما بازیکنانی که در حال حاضر در ایتالیا هستند می توانند تمرینات شان را از روز سه شنبه یا چهارشنبه این هفته از سر بگیرند. البته در ابتدا تمرینات به جلسات انفرادی محدود می شوند و انتظار می رود که تمرینات کامل تیمی از تاریخ 18 می آغاز شود.

گونسالو ایگواین، کریستیانو رونالدو، سامی خدیرا، ووژیک شزنی و داگلاس کاستا از جمله بازیکنانی بودند که اجازه بازگشت به سرزمین مادری شان را داشته و در این دوره در کنار خانواده شان بودند. سری آ نیز مانند همه لیگ های بزرگ در اروپا از ماه مارچ و به دلیل بحران ویروس کرونا که منجر به مرگ بیش از 244 هزار نفر در سراسر جهان شده به حالت تعلیق در آمده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان