//
کدخبر: ۲۵۷۳۷ //

مسیر ایران به اروپا از لیگ قهرمانان آسیا می گذرد/ جوان اول استقلال منتظر فرصت

بر تن کردن پیراهن استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتخاب پر ابهام این باشگاه برای نورافکن جوان است.

مسیر ایران به اروپا از لیگ قهرمانان آسیا می گذرد/ جوان اول استقلال منتظر فرصت
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلالی ها در هفته ی گذشته بعد از موضع گیری های منصوریان در نشست های خبری اعلام کردند که اجازه ی حضور امید نورافکن را در تیم ملی جوانان برای مسابقات جام جهانی نخواهند داد.

 

منصوریان که روز سه شنبه جشن صعود از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در کنار آبی پوشان در دوحه احتمالا برگزار خواهد کرد، به خوبی می داند که استقلالی ها احتمالا در روزهای دوم و نهم خرداد در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می روند و به همین دلیل به مهره ی اصلی خود برای این مسابقه نیاز دارند.

 

هر چند حضور در مسابقات جام جهانی جوانان برای نورافکن به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان امتیاز بزرگی در مسیر رسیدن به فوتبال اروپا است اما منصوریان عقیده دارد که استعداد یاب های دنیا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نیز رصد می کنند و در صورتیکه به این موضوع نگاه شخصی داشته باشیم، لیگ قهرمانان آسیا برای نورافکن می تواند یک سکوی پرتاب باشد.

 

سرمربی استقلال که همواره به موضوع دفاع از پرچم ایران نیز اشاره کرده، درباره این موضوع نیز توضیحات جالبی دارد. منصوریان عقیده دارد که در دیدار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز بحث پرچم ایران مطرح است و آبی پوشان نیاز دارند که در دیدار بین المللی خود از مهره ی تاثیر گذار خط میانی بهره ببرند. همچنین آبی پوشان در مسیر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تنها فرشید باقری را به عنوان جانشین نورافکن در اختیار دارند که در اکثر دیدارهای این فصل نیمکت نشین بوده و جانشین مناسبی برای دیدارهای حساس مرحله ی یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیست.

 

امید نورافکن ستاره ی جوان استقلال در این مدت البته از اظهار نظر در این باره خود داری کرده و ترجیح داده تا در سکوت تنها تابع تصمیمات کادرفنی و منصوریان باشد تا مشکلات نیم فصل اول برای او تکرار نشود و همچنان در ترکیب اولیه آبی ها حضور داشته باشد.

 

حضور در قابت های لیگ قهرمانان آسیا و کمک به آبی پوشان در مسیر صعود به مراحل بالای لیگ قهرمانان سرنوشتی است که استقلالی ها برای ستاره ی جوان خود انتخاب کردند و باید دید که در آینده ی نزدیک این بازیکن از انتخاب استقلالی ها لطمه خواهد خورد یا این مسابقات سکوی پرتاب او می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان