//
کدخبر: ۲۵۵۰۲۵ //

یوونتوس یا منچستر؛ مقصد بعدی هافبک ناراضی رئال

خامس رودریگز که تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد به احتمال فراوان فصل بعد در تیمی دیگر حضور خواهد داشت.

 یوونتوس یا منچستر؛ مقصد بعدی هافبک ناراضی رئال

به گزارش فرتاک نیوز، به نقل از مارکا، دومین مقطع حضور خامس در رئال در حال اتمام است و او مطابق انتظار، مد نظر زین الدین زیدان قرار نگرفت. دو سال حضور قرضی در بایرن با بازگشت خامس به رئال همراه شد. شروع فصل برای او خوب پیش رفت و در اغلب بازی ها از ابتدا در ترکیب ثابت قرار داشت ولی یک مصدومیت بد موقع و دو ماه دوری از رقابت ها باعث شد تا خامس از فرم خوب خود فاصله بگیرد و زیدان هم که به ترکیب یازده نفره ایده آل خود دست یافته بود، دیگر روی خامس حساب نکرد.

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد ستاره کلمبیایی باقیمانده، می توان متصور بود که رئال او را به باشگاهی دیگر و به صورت قطعی واگذار کند.

خامس از سری آ و لیگ برتر انگلیس مشتریانی جدی دارد. در ایتالیا یوونتوس خواهان اوست. تیمی که دوست قدیمی او یعنی رونالدو را نیز در اختیار دارد. سیستم بازی یوونتوس به گونه ای است که بازیکنی مثل خامس که یک شماره 10 کلاسیک است، در آن شانس بیشتری برای درخشش خواهد داشت. حضور رونالدو هم می تواند به خامس کمک کند تا زودتر خود را با فوتبال ایتالیا وفق دهد.

qyZ8MLQZ7exJ

در انگلیس هم منچستریونایتد مشتری دست به نقد خامس محسوب می شود. اینکه رئال خواهان پل پوگبا از یونایتد است نیز می تواند مسیر انتقال خامس به جمع شیاطین سرخ را هموار کند.

خامس سالانه 7 میلیون یورو خالص از رئال دریافت می کند و فروش او می تواند به سود باشگاه در وضعیت اقتصادی بد کنونی باشد. همچنین ارزش ستاره کلمبیایی 40 میلیون یورو تخمین زده می شود که پرداختش نه برای یوونتوس و نه یونایتد کار شدواری نخواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان