//
کدخبر: ۲۵۴۵۷۵ //

اعلام تاریخ احتمالی از سرگیری لیگ برتر انگلیس

به گزارش میرر، لیگ برتر جزیره در مذاکره با باشگاه‌های انگلیسی برای از سر گیری مسابقات این فصل از ماه ژوئن پشت درهای بسته به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دست یافته است.

اعلام تاریخ احتمالی از سرگیری لیگ برتر انگلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید به اخباری دست پیدا کرده که نشان  می‌دهد لیگ برتر انگلیس و باشگاه‌های این کشور در مذاکره دو طرفه و مذاکره با دولت بریتانیا برای از سر گیری مسابقات از ماه ژوئن به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌اند و در نتیجه ممکن است لیگ برتر زودتر از آنچه گمان می‌رفت از سر گرفته شود.

بر اساس این گزارش لیگ برتر موفق شده در مذاکرات خود برای از سر گیری زودهنگام بازی‌ها پشت درهای بسته با رعایت تمهیدات ویژه برای حفظ سلامت بازیکنان به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کند. این در حالی است که دولت بریتانیا معتقد است اپیدمی کرونا در این کشور هنوز به نقطه اوج خود نرسیده و از لیگ برتر خواسته برای شروع احتمالی بازی‌ها برنامه مشخص و سخت‌گیرانه‌ای از تمهیدات حفظ سلامت و ایمنی بازیکنان ارائه دهد.

به گزارش میرر یکی از این تمهیدات که در مذاکرات بر سر آن بحث شده حفظ بازیکنان در محیط‌هایی استریل و به دور از عموم مردم است. نگرانی دولت از این است که هواداران بتوانند ممنوعیت‌ها را نقض کرده و خود را برای تماشای مسابقات به ورزشگاه‌ها برسانند.

برخی باشگاه‌ها برای جلوگیری از چنین اتفاقی خواهان آن شده‌اند که تلویزیون‌های غیرماهواره‌ای رایگان انگلیس، کلیه مسابقات را به صورت رایگان پخش کنند. اگر چنین اتفاقی بیفتد برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر مسابقات این لیگ به صورت رایگان پخش تلویزیونی خواهد شد.

همچنین ادعا شده که در این مذاکرات پیشنهادهایی مطرح بوده که بر اساس آنها در صورت کاهش از شدت بحران کرونا در ماه آوریل، باید اجازه داده شود که هواداران برای تماشای برخی از مسابقات در استادیوم‌ها حاضر شوند.

لیگ برتر پیش از این رسما اعلام کرده که درصورتیکه اپیدمی کرونا در ماه‌های آتی وضعیت بدتری پیدا کند امکان ادامه پیدا کردن مسابقات وجود نخواهد داشت ولی میرر می‌گوید در روزهای اخیر این نظر بین مسئولین طرفدار پیدا کرده که شاید از ماه ژوئن شاهد کاهش از شدت و حدت کرونا باشیم و بتوانیم مسابقات را از سر بگیریم.

میرر مدعی است لیگ برتر به شکل محرمانه به باگشاه‌ها اعلام کرده که خود را برای از سر گیری رقابتها از اواخر خردادماه آماده کنند و در نتیجه احتمالا از اواسط اردیبهشت شاهد افزایش میزان تمرینات بازیکنان تیمها خواهیم بود تا تیم‌ها بتوانند خود را برای شروع احتمالی مسابقات از اواخر فصل بهار آماده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان