//
کدخبر: ۲۵۴۵۰۹ //

بازیکنان لیگ برتر انگلیس با کاهش دستمزد مخالفت کردند

بازیکنان لیگ برتر انگلیس با کاهش دستمزدهایشان مخالف هستند.

بازیکنان لیگ برتر انگلیس با کاهش دستمزد مخالفت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیکنان و کاپیتان‌های لیگ برتر انگلیس  با طرح کاهش 30 درصدی دستمزد خود مخالفت خواهند کرد.

چندی پیش مت هنکاک، وزیر بهداشت بریتانیا، اخیرا با انتقاد از بازیکنان لیگ برتر مدعی شد آنها برای مقابله با کرونا هیچ کمکی نکرده‌اند. این ادعا واکنش انتقادی وین رونی را به همراه داشت. همچنین طرح کاهش 30 درصدی دستمزد بازیکنان  از جانب لیگ برتر پیشنهاد شده  اما حالا به نظر می‌رسد ستارگان لیگ برتری قصد دارند با این طرح مخالفت کنند و از طریق نهاد خیریه‌ای که خودشان آن را احداث خواهند کرد به سازمان سلامت همگانی بریتانیا و همچنین سایر نهادهای خیریه کمک کنند.

بر اساس گزارش میرر، بازیکنان لیگ در یک گروه واتس‌اپ گردهم آمده‌اند و درباره وضعیت فعلی به مشورت با یکدیگر پرداخته‌اند. یکی از کاپیتان‌ها طرح کاهش دستمزد را نفرت‌انگیز قلمداد کرد. در ادامه این کنفرانس تلفنی بازیکنان دیگر خواستار حفظ همبستگی در برابر طرح پیشنهادی شدند و همچنین گفته شده کاپیتان‌های لیگ از اینکه بازیکنان فوتبال به‌عنوان طرف بد ماجرا معرفی شدند، خشمگین هستند. سپس گروهی از آنها با مقامات اجرایی لیگ برتر نیز به‌صورت ویدیویی صحبت کردند. تروی دینی، کوین دی‌بروین، مارک نوبل و جردن هندرسون در این گفتگو نقش مهمی داشتند.

 کاپیتان‌ها به این توافق رسیده‌اند که یک سازمان خیریه واحد توسط اتحادیه بازیکنان اداره شود و تمام کمک‌های بازیکنان برای مقابله با کرونا از طریق همان سازمان اهدا شود. صحبت‌های بیشتر در این رابطه روز دوشنبه میان بازیکنان و مدیران لیگ برتر انجام خواهد شد و انتظار می‌رود بازیکنان یک‌ بار دیگر با کاهش دستمزد خود مخالفت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان