//
کدخبر: ۲۵۴۲ //

دلیل پنالتی نزدن گوچی در بازی با دن‌هاخ چه بود؟

قوچان‌نژاد در حالی که می‌توانست در دیدار با دن‌هاخ هت تریک کند، پنالتی بدست آمده تیمش را نزد تا هم‌تیمی وی آن را از دست بدهد.

دلیل پنالتی نزدن گوچی در بازی با دن‌هاخ چه بود؟

به گزارش فرتاک نیوز،به نقل از تلگراف هلند، رضا قوچان‌نژاد در بازی این هفته‌ تیمش برابر دن‌هاخ توانست دو گل به ثمر برساند. در ادامه تیم او صاحب یک ضربه پنالتی‌ شد و در حالی که همه فکر می‌کردند قوچان‌نژاد این ضربه را خواهد زد تا هت تریک کند، سام لارسون پشت توپ قرار گرفت و پنالتی‌ را از دست داد.

لارسون درباره این که چرا پنالتی‌ را به قوچان‌نژاد نداد تا او هت تریک کند، به صحبت پرداخت و اظهار کرد: اول باید بگویم هیچ مشکلی بین من و قوچان‌نژاد وجود ندارد. لیونل مسی هم پنالتی‌ از دست می‌دهد. متاسفانه پنالتی‌ من تبدیل به گل نشد. هیچ اتفاق خاصی هم رخ نداد و ما پیروز بازی شدیم. قوچان‌نژاد بازیکن مهمی برای ماست و من هیچ مشکلی با او در تیم ندارم.

همچنین رضا قوچان‌نژاد نیز درباره اخبار منتشر شده درباره اختلاف با بازیکن هم تیمی‌اش گفت‌: دو گل به ثمر رسانده بودم و بدم نمی‌آمد هت تریک کنم اما دیدم لارسون توپ را برداشته است و می‌خواهد ضربه را بزند. به همین خاطر نمی خواستم با او بحث کنم که پنالتی‌ را به من بدهد. او را تحسین می کنم که به فکر پیشرفت تیم است.

رضا قوچان نژاد این فصل ۹ گل در رقابت های لیگ در هلند به ثمر رسانده است تا یکی از موفق ترین مهاجمان در لیگ این کشور باشد. در همین رابطه مهاجم ایرانی گفت: تمام وظیفه گلزنی تیم روی دوش من نیست. باید بگویم مهم در یک تیم این است که ارتباط خوبی بین بازیکنان وجود داشته باشد. فرقی نمی کند چند گل بزنم. مهاجم هستم و وظیفه دارم در هر دیدار به تیم کمک کنم که به گل برسد. حالا یا با گلزنی یا با پاس گل. باید بتوانیم همکاری خوبی در خط حمله تیم داشته باشیم تا تیم به نتیجه برسد.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان