//
کدخبر: ۲۵۲۰۱۲ //

گزینه‌های رئال برای تابستان چه بازیکنانی هستند؟

رئال مادرید برای تابستان امسال چند گزینه برای تقویت خط حمله در نظر گرفته است.

 گزینه‌های رئال برای تابستان چه بازیکنانی هستند؟

به گزارش فرتاک نیوز، بعد از جدایی کریستیانو رونالدو در سال 2018، رئال مادرید هنوز قادر به یافتن گزینه ای مناسب برای خط حمله نبوده و علیرغم انتقال بازیکنانی چون ماریانو دیاز و لوکا یوویچ، این تیم به وضوح از داشتن یک مهاجم گلزن در خط حمله رنج می برد.

نشریه مارکا امروز مدعی شد رئال مادرید به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ در تابستان بوده و اولین گزینه این تیم کیلیان امباپه، ستاره گلزن و جوان پاری سن ژرمن خواهد بود. البته فلورنتینو پرز به خوبی می داند که سران باشگاه متمول فرانسوی به آسانی اجازه جدایی کیلیان امباپه را در این تابستان نخواهد داد. قرارداد ستاره پاری سن ژرمن در تابستان سال 2022 به پایان می رسد و رئال مادرید احتمالا در تابستان بعدی شانس بیشتری برای خرید کیلیان امباپه خواهد داشت.

به جز کیلیان امباپه، رئال مادرید اولویت های بعدی خود را روی سادیو مانه و ارلینگ هالند قرار داده است. کهکشانی ها قصد دارند پیشنهادی 150 میلیون یورویی برای خرید سادیو مانه ارائه دهند، اما لیورپول به آسانی اجازه جدایی این بازیکن را نخواهد داد.

cePrmbdLvyBC

اما احتمال جذب ارلینگ هالند در تابستان پیش رو  بیشتر است. دیروز مینو رایولا مدعی شد در تابستان پیش رو یک ستاره بزرگ راهی رئال مادرید خواهد شد و به جز پل پوگبا، مطبوعات از احتمال حضور ارلینگ هالند در برنابئو خبر داده اند. این ستاره نروژی که در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب دورتموند داشته، می تواند با رقمی بین 70 تا 80 میلیون یورو راهی رئال مادرید شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۰۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان