//
کدخبر: ۲۵۱۷۱۰ //
ایلکای گوندوگان:

پپ گواردیولا یکی از دلایل انتقال من به سیتی بود

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچستر سیتی، از حضور پپ گواردیولا به عنوان یکی از دلایل انتقالش به سیتی یاد کرد.

پپ گواردیولا یکی از دلایل انتقال من به سیتی بود

به گزارش فرتاک نیوز، پپ گواردیولا یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیا به حساب می آید. این سرمربی کاتالانی در بارسلونا به تمام افتخارات ممکن دست یافت و بعد از آن راهی بایرن مونیخ شد. پپ بعد از گذراندن یک دوره نسبتا موفق در آلمان بایرن را ترک کرد و این بار لیگ برتر انگلیس و منچسترسیتی را به عنوان ماجراجویی جدید خود انتخاب کرد.

پپ گواردیولا در دو فصل گذشته با منچسترسیتی به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافته تا بار دیگر قابلیت های فوق العاده خود را نشان می‌دهد. ستاره آلمانی منچستر سیتی می گوید که حضور گواردیولا در این تیم یکی از دلایل پیوستنش به جمع سیتیزن ها بوده است. ایلکای گوندوگان گفت: " پپ آنقدر شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد که باعث می‌شود شما نه تنها در مسابقات بلکه در تمرینات هم ۱۰۰ درصد توان خود را ارائه دهید. درک او از فوتبال نیز کاملاً با سبک بازی من مشابه است. او یکی از دلایل انتقال من به منچستر سیتی بود."

گوندوگان در ادامه گفت: " من تا به حال در طول حرفه ام چیزهای زیادی را یاد گرفته ام و هنوز هم در حال انجام این کار هستم. این افتخار را داشتم که تحت نظر بهترین مربیان دنیا کار کنم.‌ پپ گواردیولا، یورگن کلوپ توماس توخل و یواخیم لوو. چند بازیکن می توانند بگویند که مربیانی مثل آن ها داشته اند؟

این ها می‌توانند به من کمک کنند شاید در ادامه به مربیگری هم رو بیاورم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان