//
کدخبر: ۲۰۲۶۸۷ //

هافبک کروات اینتر ناراضی از اظهارات کونته

هافبک کروات تیم اینتر از اظهارات سرمربی‌اش درباره او پس از باخت مقابل منچستریونایتد ناراضی است و امکان دارد که این نارضایتی منجر به جدایی وی از نراتزوری شود.

هافبک کروات اینتر ناراضی از اظهارات کونته
به گزارش فرتاک نیوز،

ایوان پریشیچ هافبک اینتر و نمایندگانش از رویکرد آنتونیو کونته درباره این بازیکن کروات ناراضی هستند و به همین دلیل امکان دارد که یک بار دیگر رفتن به لیگ برتر در فهرست گزینه‌های این بازیکن قرار بگیرد.

سرمربی  نراتزوری دو روز پیش، در نشست خبری پس از باخت تیمش مقابل منچستریونایتد در جام قهرمانان بین‌المللی، اعتراف کرد که پریشیچ برای پستی که مد نظر داشته جواب نداده است و فعلاً تنها جایی که می‌تواند از او بازی بگیرد در فاز حمله است.

گفته می‌شود که کونته در نظر داشته از پریشیچ به عنوان یک بال استفاده کند اما به نظر می‌رسد که عملکرد او در تمرینات و دو بازی تدارکاتی اردوی پیش فصل اینتر نتوانسته نظر کونته را جلب کند.

در همین راستا نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته که اظهارات کونته دلخوری پریشیچ و نمایندگان او را در پی داشته و به همین دلیل او ممکن است به فکر رفتن به لیگ برتر انگلیس بیفتد.

منچستریونایتد در فصول گذشته مشتری پروپاقرص پریشیچ 30 ساله بود اما در نهایت نتوانست بر سر رقم انتقال او به اولدترافورد با اینتر به توافق برسد، البته بعد از اخراج ژوزه مورینیو و روی کار آمدن اولگنار سولسشایر به عنوان جانشین او، رویکرد باشگاه منچستریونایتد در مورد خرید پریشیچ عوض شده و این باشگاه دیگر تمایلی به خرید این بازیکن 30 ساله ندارد.

گاتزتا از آرسنال و تاتنهام هم به عنوان دیگر مشتریان پریشیچ یاد کرده و مدعی شده که او از باشگاه شانگهای شنهوای چین هم پیشنهادی داشته که آن را رد کرده است. این نشریه ایتالیایی سپس ادعا کرده که باشگاه بایرن مونیخ هم ترجیح داده که دیگر برای جذب پریشیچ تلاش نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان