//
کدخبر: ۲۵۱۴۷۳ //

نیکبخت واحدی مخالف قهرمان اعلام کردن پرسپولیس

بازیکن سابق استقلال ابراز امیدواری می‌کند که شرایط کنونی هر چه زودتر پایان یابد و جامعه موفق به مبارزه با کرونا شود.

 نیکبخت واحدی مخالف قهرمان اعلام کردن پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

  علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن سابق استقلال که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، درباره شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا و همچنین تعطیلی فوتبال می‌گوید: متاسفانه این ویروس به جان مردم دنیا و کشور ما افتاده و امیدوارم هرچه زودتر دست از سر مردم ما بردارد. از مردم هم خواهشی که دارم این است که در خانه بمانند و خود من هم یک ماه است که به ویلایم آمده‌ام و به نوعی خودم را در منزل حبس کردم و جایی نمی‌روم. اگر کسی شرایطش را دارد و می‌تواند از منزل خارج نشود.

نیکبخت واحدی درباره تعطیلی لیگ برتر و به طور کلی فوتبال هم می‌گوید: در مورد لیگ برتر هم این مشکلی است که در سرتاسر دنیا ایجاد شده و شنیده‌ام برخی تیم‌ها تا همین چند روز قبل مشغول تمرین کردن بودند. به هر حال فوتبال از جان آدمیزاد مهم‌تر نیست و باید تا جایی که می‌شود رعایت کرد تا اتفاقی نیفتد.

نیکبخت که به تازگی به جرگه مربیان پیوسته در مورد اینکه گفته می‌شود امکان ادامه رقابت‌های لیگ برتر وجود ندارد و برخی می‌گویند باید پرسپولیس قهرمان رقابت‌ها اعلام شود هم گفت: در این مورد مسئولان فدراسیون باید تصمیم بگیرند و با بررسی همه جوانب بهترین کاری که می‌شود را انجام دهند. نمی‌دانم کار درست چیست ولی بعید می‌دانم بشود وسط فصل اعلام کرد فلان تیم قهرمان است و این اجحاف در حق بقیه است و بهتر است لیگ را تعطیل و به فصل بعد موکول کنند.

او در مورد مسائلی که در رابطه با مهندسی لیگ و تمایل وزارت ورزش به پرسپولیس مطرح می‌شود هم گفت: من در این مورد نظر خاصی ندارم و نمی‌خواهم چیزی بگویم که حرف و حدیث ایجاد شود ولی فقط می‌گویم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. مردم همه چیز را می‌بینند و متوجه همه چیز هستند و نیازی به صحبت امثال من در این مورد نیست. از زمان ما هم چنین صحبت‌هایی مطرح بود و یکی استقلالی بود و یکی پرسپولیسی و همه جور اتفاقی در این فوتبال دیدیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان