//
کدخبر: ۲۴۲۱۰۸ //

دوست دارم دروازه استقلال را باز کنم

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس می گوید خیلی دوست دارد دروازه استقلال را باز کند.

 دوست دارم دروازه استقلال را باز کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

در بازی امروز برابر استقلال، تیم پرسپولیس اگر 3بازیکن کلیدی داشته باشد، قطعا یکی از آنها مهدی ترابی است. او که فصلی رؤیایی را پشت سر می‌گذارد، از دربی حرف زده است. از اینکه فقط به پیروزی در این بازی فکر می‌کند و البته فوق‌العاده خواهد بود اگر این پیروزی با گلزنی او به‌دست بیاید.

  وضعیت فعلی پرسپولیس برای دربی ۹۲ چطور است؟

از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم. بعد از آمدن گل‌محمدی 2بازی مهم را بردیم، شکست دادن تراکتور که اصلا آسان نبود و صنعت‌نفت را هم در حالی بردیم که آنها تا قبل از این بازی در آبادان شکست نخورده بودند. در شروع نیم‌فصل دوم 6امتیاز مهم گرفتیم و حالا هم باید استقلال را ببریم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

 به‌نظر می‌رسد امسال هم شانس اول قهرمانی هستید.

ما شانس خوبی برای قهرمان شدن داریم ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. خودتان می‌بینید که رقابت چقدر فشرده و سخت است و اگر لغزش داشته باشیم ضرر خواهیم کرد. باید این اختلاف امتیاز را بیشتر کنیم تا شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر شود.

تو در زمان کالدرون موقعیت خوبی در پرسپولیس داشتی، حالا با آمدن گل‌محمدی چیزی تغییر نکرده است؟

من همیشه تلاش می‌کنم تا دستورات کادرفنی را در زمین پیاده کنم. مهم این است که در خدمت تیم باشم و خوشبختانه مشکلی هم وجود ندارد.

در مورد بازی امروز چه صحبتی داری؟

بازی سختی است و نمی‌توان نتیجه را هم پیش‌بینی کرد. هر دو تیم دنبال برد هستند تا هوادارانشان را خوشحال کنند. ما به چیزی جز گرفتن 3امتیاز فکر نمی‌کنیم و امیدوارم در نهایت نتیجه به سود پرسپولیس رقم بخورد.

مهدی ترابی دربی

 حتما خیلی دوست داری به استقلال گل بزنی.

خب، گل‌زدن در داربی برای هر بازیکنی مهم است و من هم دوست دارم دروازه استقلال را باز کنم ولی باور کنید برد پرسپولیس از گل‌زدن من خیلی مهم‌تر است. من گرفتن 3امتیاز را به گل‌زدن خودم ترجیح می‌دهم، البته اگر ببریم و من هم گل بزنم که چه بهتر!

 از غیبت دیاباته هم حتما خوشحالید.

ما فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم. استقلال بازیکنان خوبی دارد و تیمی نیست که فقط به یک بازیکن متکی باشد.

 علیپور در بازی با صنعت‌نفت خیلی موقعیت از دست داد و مورد انتقاد قرار گرفت. این انتقادها چقدر منطقی است؟

علیپور مهاجم بسیار خوبی است که در گذشته توانایی خودش را بارها ثابت کرده است. وقتی بازیکنی خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد این امتیاز مثبتی است. به هر حال پیش می‌آید که یک بازیکن موقعیت از دست بدهد و انتقاد از علیپور درست نیست. او بارها در موقعیت‌های حساس برای پرسپولیس گل زده است.

 ظاهرا بازیکنان از مشکلات مالی به‌شدت ناراحت هستند.

متأسفانه چند سالی است که مشکلات مالی در فوتبال ایران زیادشده و امسال در پرسپولیس این مشکلات بیشتر به چشم آمده است. می‌دانم که مدیریت باشگاه سخت در تلاش است که این مشکلات حل شود و امیدواریم که با رفع‌شدن مسائل مالی تمرکز بازیکنان هم حفظ شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان