//
کدخبر: ۲۵۰۸۱۷ //
گزارش اسپورت:

۲ دغدغه اصلی بارسلونا در روزهای کرونایی

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا تعطیلی موقت لالیگا را بهترین فرصت برای صحبت با لیونل مسی به منظور تمدید با وی می داند.

 2 دغدغه اصلی بارسلونا در روزهای کرونایی

به گزارش فرتاک نیوز، به نقل از اسپورت، این روزها لالیگا تعطیل است و مشخص نیست که چه زمانی ادامه بازی ها را شاهد خواهیم بود. پس از گذشت 27 هفته، بارسا با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال صدرنشین است و به دلیل شیوع ویروس کرونا همه چیز در حالت تعلیق قرار دارد.

این تعطیلی موقت بهترین فرصت برای سران بارسلونا بوده تا به یک بررسی کلی در مورد عملکرد تیم و کمی و کاستی های آن بپردازند. آنها همچنین به فکر تمدید قراردادها نیز هستند و البته جمع بندی در مورد نیازهای تیم در نقل و انتقالات تابستانی.

طبق ادعای اسپورت، برای جوزپ بارتومئو(رئیس) و اسکار گرائو(مدیر اجرایی) در حال حاضر تمدید با لیونل مسی و مارک آندره تراشتگن در اولویت قرار دارد.

شخص بارتومئو این روزها در حال صحبت با پدر مسی و وکلای اوست تا روند تمدید قرارداد را بررسی کند. مسی بر اساس بندی در قراردادش می تواند همین تابستان از بارسا جدا شود اما فوق ستاره آرژانتینی فعلا چنین قصدی ندارد. قرارداد او تا 2021 اعتبار دارد و بارسا سخت در تلاش است تا او را به تمدید متقاعد کند.

همچنین پس از 4 دور گفت و گو با تراشتگن، هنوز توافقی برای تمدید حاصل نشده است. گلر آلمانی درخواست دستمزدی به مراتب بالاتر از دستمزد کنونی را داشته و فعلا حاضر به قبول تمدید قرارداد تا 2024 نشده است اما سران بارسا خوشبین هستند که در نهایت بتوانند رضایت او برای تمدید را جلب کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان