//
کدخبر: ۲۵۰۰۳۴ //

هدیه وِیژه مهدی طارمی برای پرستاران بوشهری چه بود؟

مهدی طارمی شاخه های گل و 50 کارت هدیه را توسط پدرش به پرستاران شاغل در بیمارستان خلیج فارس بوشهر اهداء کرد تا از این طریق گوشه ای از زحمات این پرستاران را جبران کند.

 هدیه وِیژه مهدی طارمی برای پرستاران بوشهری چه بود؟

به گزارش فرتاک نیوز، بعد از شیوع ویروس کرونا در ایران یکی از فوتبالیست هایی که برای کمک به مردم ایران اعلام آمادگی کرد مهدی طارمی بود و او در گام نخست از پدرش خواست به دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برود و 50 کارت هدیه نقدی و شاخه های گل را در اختیار او قرار دهد تا بین پرستارانی که در بیمارستان خلیج فارس بوشهر برای مبارزه با بیماری کرونا تلاش می کنند، توزیع شود.

مهدی طارمی در این باره به خبر نگار ما گفت:« حرکت من یک حرکت کوچک است و تنها بخشی کمی از زحمات پرستاران را جبران خواهد کرد. آنها برای کمک به بیماران کرونایی از جان خود می گذرند و بیش از این شایسته قدردانی هستند. امیدوارم بلا از همه مردم ایران دور باشد و تنها خواهش من از همه مردم ایران در خانه ماندن و رعایت مسایل بهداشتی است.»

گفتنی است از آنجایی که مهدی طارمی برای کمک به بیماران کرونایی در بوشهر از خیرین هم دعوت کرده به نظر می رسد در روزهای آتی شاهد اقدامات جدیدی از او برای مبارزه با بیماری کرونا باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۰۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان