//
کدخبر: ۲۴۸۳۶۵ //

توصیه ای که شفر به فتح الله زاده و استقلال کرد

سرمربی آلمانی سابق استقلال، در مصاحبه جالبی تمجید ویژه‌ای از مدیرعامل جدید استقلال یعنی علی فتح‌الله‌زاده انجام داد.

 توصیه ای که شفر به فتح الله زاده و استقلال کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 وینفرد شفر آلمانی حدود دو سال هدایت استقلال را برعهده داشت و در این مدت موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های جام حذفی نیز دست پیدا کند. او نهایتاً در اواخر فصل گذشته و بعد از چند نتیجه ضعیف از هدایت آبی‌های تهران برکنار شد و بعد از آن لیگ امارات و باشگاه عجمان را به عنوان ماجراجویی جدید خود انتخاب کرد.

 شفر حالا در مصاحبه‌ای از علاقه‌اش به ایران صحبت کرده است. این سرمربی آلمانی می گوید: ابتدا بگذارید بگویم اخبار راجع به اوضاع ایران را دائما دنبال می‌کنم. من و دستیارانم همیشه احساس وابستگی خاصی به ایران، مردم و به خصوص هواداران استقلال داشتیم. اکنون نگران بحران ویروس کرونا هستیم و در این شرایط برای مردم ایران بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

وینفرد شفر در مورد پیروز شدن در پرونده شکایت از استقلال تهران گفت: چیزهای زیادی درباره پرونده فیفا نوشته شده است. من همیشه با رئیس سابق باشگاه صادق بودم. من به او گفتم که اقدامات خاصی از سوی باشگاه باعث صدمه دیدن تیم می‌شود. من بارها گفتم که آرزویم ادامه دادن کار با استقلال است. اعتقاد داشتم که ما می‌توانستیم در صورت حمایت صحیح به قهرمانی دست پیدا کنیم و هنوز هم به آن اعتقاد دارم.

چیزهای خوبی درباره رئیس جدید باشگاه یعنی علی فتح‌الله‌زاده شنیده ام. می‌دانم که در چند سال گذشته شرایط باشگاه را دنبال کرده و چیزهای زیادی درباره مشکلات و بازیکنان می داند. فکر می‌کنم اگر فتح‌الله‌زاده زودتر رئیس باشگاه می‌شد، همکاری خوبی بین من و او شکل می‌گرفت. متاسفانه این اتفاق رخ نداد اما من امیدوارم که بهترین‌ها برای او رخ دهد و استقلال هم شرایط بهتری پیدا کند.

شفر در ادامه گفت: استقلال بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. حرفه‌ای و با شخصیت عالی. آقای فتح‌الله‌زاده می‌داند که استراتژی مسئولان باشگاه در سال‌های گذشته یعنی به تعویق انداختن جلسات دادگاه‌ها فقط بیشتر به استقلال صدمه زده است. میزان پولی که استقلال باید بپردازد بیشتر می‌شود و به شخصیت این تیم نیز آسیب خواهد رسید. امیدوارم آقای فتح‌الله‌زاده بتواند مردی برای آغاز جدید باشد. بدهی‌های گذشته را بپردازد، همه پرونده‌ها را ببندد و شروع به بازسازی استقلال به بهترین شکل ممکن بکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان