//
کدخبر: ۲۴۶۶۰۹ //

دوباره در استقلال خیانت کردند

غلامپور گفت: به نظرم دوباره در باشگاه استقلال خیانت شده است تا همان سناریوی قبلی که برای استراماچونی پیاده شد، این بار برای مجیدی تکرار شود.

 دوباره در استقلال خیانت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

 بهزاد غلامپور درباره بحث کنار گذاشتن سعید رمضانی از سرپرستی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: کنار گذاشتن رمضانی یعنی کنار گذاشتن من، کادر فنی و بازیکنان. آیا باشگاه هیچ مشکلی ندارد و تنها مشکل آن تغییر سرپرست تیم است؟ چرا در آستانه بازی‌های حساس استقلال، حاشیه ایجاد می‌کنند؟

 وی افزود: باشگاه روند عجیبی دارد، به طوری که شب یک خبر می‌آید و صبح خبر دیگری. تنها چیزی که باشگاه استقلال نیاز دارد، آرامش است، همان کاری که تیم‌های دیگر انجام می‌دهند، اما ظاهراً در استقلال آرامش وجود ندارد و می‌خواهند سرپرست تیم را تغییر دهند، در صورتی که احتیاجی به این کار نیست. آقایان! اگر سرپرست تیم را تغییر بدهید، یعنی کل تیم را تغییر داده‌اید. ما همه پشت هم هستیم. امروز هم من و رمضانی گفت‌وگویی با مجیدی داشتیم و به کارمان ادامه خواهیم داد.

نمی‌دانیم چه کسی در باشگاه تصمیم‌گیرنده است

مربی استقلال در واکنش به اظهارات عبدالرضا موسوی، عضو هیئت مدیره استقلال در صفحه شخصی‌اش که گفته است پرویز مظلومی باید به جای رمضانی انتخاب شود، گفت: نمی‌دانیم در این باشگاه چه کسی مدیرعامل است، چه کسی سرپرست و چه کسی دستورات را می‌دهد! آیا کسی گفته مدیرعامل چه شخصی است؟ آیا وزیر ورزش و جوانان مدیرعامل را انتخاب کرده است؟ آیا مجمعی تشکیل شده است که در آن مدیرعامل را انتخاب کنند؟ باید بین اعضای هیئت مدیره یک نفر به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شود، حالا می‌خواهد فتح‌الله‌زاده باشد، موسوی باشد یا هر فرد دیگری. باید حکم بدهند و در سایت‌های رسمی منتشر شود.

هواداران به مسائل باشگاه ورود کنند

«برخی‌ها از بیرون باشگاه در حال شیطنت هستند تا به هدف‌مان نرسیم.»،بهزاد  غلامپور با بیان این جمله تصریح کرد: از هواداران استقلال خواهش می‌کنم به این مسائل ورود کنند، چرا که یکسری نمی‌خواهند باشگاه بزرگ استقلال آرامش داشته باشد. باشگاه به کسی چسبیده نیست، اینجا نه برای من است نه فرد دیگری، متعلق به هواداران است. اکنون هم هواداران می‌توانند باشگاه را نجات دهند.

سناریوی استراماچونی را برای مجیدی ترتیب داده‌اند

وی با انتقاد از شرایط باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شب می‌خوابیم یک خبر بیرون می‌آید، صبح بیدار می‌شویم اتفاق دیگری می‌افتد. یک نفر سرپرست می‌شود، یک نفر مدیرعامل و یک نفر هم مربی. متأسفانه آرامش از فرهاد مجیدی گرفته شده است و بازیکنان استرس دارند. آقایان یادشان رفته است که چطور استراماچونی را فراری دادند. اکنون نیز همان سناریو را برای مجیدی ترتیب داده‌اند تا این بار او فرار کند.

چرا وزارت ورزش ورود نمی‌کند؟

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا هر فردی در باشگاه استقلال خودش تصمیم می‌گیرد، گفت: این ضعف وزارت ورزش است و باید به باشگاهی که 30 میلیون هوادار پشت آن است، ورود کند. چطور راحت از این باشگاه می‌گذرید؟ چرا باید صبح از خواب بلند شویم و بشنویم هشت نفر عوض شده‌اند!

دوباره در استقلال خیانت کردند

غلامپور در رابطه با بحث کناره‌گیری مجیدی از سرمربیگری استقلال تصریح کرد: وقتی فشار بیاورند، هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. مجیدی از جنس استقلال است و واقعاً برای این تیم تلاش می‌کند. نباید به این سادگی از مهره‌های اصلی بگذرید. مجیدی سرمایه استقلال است و نباید راحت بگذارند او برود. به نظرم دوباره در باشگاه استقلال خیانت شده است تا همان سناریوی قبلی که برای استراماچونی پیاده شد، این بار برای مجیدی تکرار شود.

تغییر سرپرست، یعنی تغییر کل تیم

وی در پایان گفت: ما همه یک تیم هستیم، از بازیکنان گرفته تا کادر فنی، کادر پزشکی و تدارکات و نمی‌گذریم کسی به آن رخنه کند. اگر کسی را برای تغییرات بردارند، همه ما را برداشته‌اند. هواداران هستند که باشگاه را می‌چرخانند و عاشق آن هستند. ما نیز هر کاری انجام می‌دهیم، برای هواداران است. از هواداران خواهش و تمنا می‌کنم که جلوی سناریوی تکراری استراماچونی را بگیرند و نگذارند برای مجیدی تکرار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان