//
کدخبر: ۲۴۲۷۲۵ //

مدافع جوان استقلال کار مجیدی را سخت کرد/الشرطه تیم قدرتمندی است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مدافع جوان استقلال در بازیهای اخیر آنقدر خوب کار کرده که تصمیم گیری برای فرهاد مجیدی در آینده دشوار شود.

مدافع جوان استقلال کار مجیدی را سخت کرد/الشرطه تیم قدرتمندی است
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و یکی از دربی های جذاب سالهای اخیر را به نمایش گذاشتند که این بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی اظهار داشت: کیفیت بازی خوب بود و هر دو تیم فوتبال جذابی به نمایش گذاشتند. در همه زمان‌های بازی وقتی نتیجه مساوی بود استقلال برای گل زدن فشار آورد و زمانی که به گل می‌رسید این پرسپولیس بود که برای زدن گل مساوی فشار وارد کرد.

وی افزود: آنهایی که می‌گویند استقلال دفاع مطلق کرد فرافکنی می‌کنند. استقلال هر زمان به گل نیاز داشت کاملاً پرسپولیس را تحت تاثیر حرکات تاکتیکی‌اش قرار داد و تا زدن گل‌های برتری خودش را به حریف دیکته می‌کرد. بعد از گلزنی هم که طبیعی بود پرسپولیس برای جبران پیش بکشد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: انصافاً دست مجیدی هم روی نیمکت بسته بود و حتی اگر یکی از آن همه مصدوم شرایط بازی داشتند، فرهاد بهتر می‌توانست بازی را اداره کند.

مدافع پیشین آبی پوشان با اشاره به بازی شاهین طاهرخانی در خط دفاعی استقلال گفت: این مدافع جوان چند بازی بزرگ و حساس را به خوبی برای تیمش در آورده است. من دقت کردم و دیدم پرسپولیسی‌ها برنامه‌های خودشان را برای عبور از او گذاشته بودند و به خصوص اوساگونا را به طاهرخانی چسبانده بودند. اما طاهرخانی در محوطه جریمه و خارج از آن، به خوبی اوساگونا را مهار کرد.

کارگرجم تاکید کرد: طاهرخانی در دیدارهای آسیایی و دیدار حساس با پرسپولیس آنقدر خوب بود که حتی اگر مدافعان مصدوم هم برسند، کار مجیدی برای انتخاب سخت می‌شود و به راحتی نمی‌تواند از کنار اسم طاهرخانی عبور کند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: مجیدی نشان داده ریکاوری بازیکنان را خوب انجام می‌دهد و امیدوارم با یک ریکاوری خوب ذهنی و بدنی تیمش را برای دیدار با الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. الشرطه تیمی قدرتمند است و تعداد زیادی ملی پوش عراقی در این تیم حضور دارند. حداقل این است که الشرطه از پرسپولیس به مراتب قوی تر و حریفی خطرناک تر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان