//
کدخبر: ۲۴۲۳۷۷ //

دیاباته در بین مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ + لینک نظرسنجی

از دید AFC، مهاجم تیم فوتبال استقلال شانس بالایی برای کسب عنوان آقای گلی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دارد.

دیاباته در بین مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ + لینک نظرسنجی
به گزارش فرتاک نیوز،

32 تیم حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 از تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) رسماً کار خود را در این تورنمنت آغاز خواهند کرد تا پادشاه جدید این قاره در این دوره مشخص شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا  (AFC) در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا 2020 به معرفی 10 بازیکنی پرداخته که در این دوره از رقابت‌ها به دنبال کسب عنوان آقای گلی خواهند بود که یکی از آنها شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال است. فصل گذشته بافتمبی گومیس از الهلال عربستان با 11 گل‌زده این عنوان را از آن خود کرد.

سایت AFC در این باره نوشت: «شیخ دیاباته با به ثمر رساندن سه گل برای استقلال در دو بازی از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 به حریفان این تیم در آسیا هشدار داد و همکاری  کوچک و بزرگ او با مهدی قائدی، ستاره ریزنقش ایرانی می‌تواند یکی از تأثیرگذارترین زوج‌های خط حمله این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

این مهاجم یک متر و 94 سانتی‌متری اهل مالی بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در فرانسه و با باشگاه بوردو سپری کرده، اما پیش از اینکه در ماه جولای 2019 به استقلال ملحق شود، در مقاطعی از دوران حرفه‌ای‌اش در لیگ‌های ترکیه و ایتالیا هم بازی کرده است. دیاباته که در حال حاضر در جمع برترین گلزنان لیگ برتر ایران قرار دارد، قطعاً در لیگ قهرمانان آسیا 2020 مهارش برای هر دفاعی دشوار خواهد بود».

سایت AFC همچنین یک نظرسنجی در خصوص پیش‌بینی آقای گل لیگ قهرمانان آسیا راه‌اندازی کرده که برای رأی دادن به مهاجم استقلال می‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان