//
کدخبر: ۲۴۲۰۲۸ //

دربی پرسپولیس - استقلال/ آبی پوشان طلسم ۵۰ ساله را می‌شکنند؟

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا به مصاف پرسپولیس می‌رود.

دربی پرسپولیس - استقلال/ آبی پوشان طلسم ۵۰ ساله را می‌شکنند؟

به گزارش فرتاک نیوز،  تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا  برای نود و یکمین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در تقابل‌های قبلی ۲ تیم، بازیکنان زیادی پایشان به گلزنی باز شده است. در این میان تعداد بازیکنان خارجی که موفق شدند در شهرآورد پایتخت گلزنی کنند، زیاد نیست.

نکته جالب این است که هر ۳ گلزن خارجی دربی، پرسپولیسی هستند و هیچ یک از بازیکنان خارجی استقلال نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.  

در سال‌های اخیر استقلال بازیکنان خارجی خوبی مانند فابیو جانواریو، جی لوید ساموئل، مامه تیام، آیاندا پاتوسی، اسماعیل گونسالوس و گادوین منشا را به خدمت گرفته است، اما هیچ یک از این بازیکنان نتوانستد در دربی گلزنی کنند.

بیشتر بخوانید: خلیل زاده: تمام تیم باید برای شاد کردن دل هواداران تلاش کند/ مشکل بلیت فروشی تا حدود زیادی برطرف شده است

در این فصل هم شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی به استقلال پیوست و با نمایش‌های درخشانی که در ترکیب آبی پوشان داشت، به مرد شماره یک خط حمله استقلال تبدیل شد. در حالی که پس از گلزنی‌های پیاپی دیاباته، این امید وجود داشت که او بتواند در دربی هم دروازه رقیب سنتی را باز کند، مهاجم گلزن آبی پوشان بدشانس بود و هر ۲ دربی رفت و برگشت لیگ نوزدهم را به دلیل مصدومیت از دست داد.  

استقلال فردا باید به مصاف پرسپولیس برود و به احتمال زیاد هروویه میلیچ کروات در ترکیب استقلال به میدان می‌رود، اما با توجه به پُست این بازیکن و تعداد گل‌هایی که در بازی‌های گذشته به ثمر رسانده، بعید به نظر می‌رسد که او بتواند طلسم ۵۰ ساله گل نزدن‌های بازیکنان خارجی استقلال را بشکند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان