//
کدخبر: ۲۴۰۳۳۰ //

الریان را این‌قدر ضعیف ندیده بودم/ استقلال بهترین عملکرد را داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید تا به حال چنین تیم ضعیفی از الریان قطر ندیده و آبی‌پوشان با بازی خوب خود موفق شدند، پیروزی پرگلی را رقم بزنند.

 الریان را این‌قدر ضعیف ندیده بودم/ استقلال بهترین عملکرد را داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید مراغه‌چیان درباره پیروزی استقلال تهران مقابل الریان قطر در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا گفت: استقلال در 15 دقیقه اول تهاجمی بود و توانست به گل برسد. دیاباته در این بازی خیلی حرفه‌ای بازی کرد و موفق شد دفاع حریف را به هم بزند و به گل برسد. مهدی قائدی نیز با دیاباته در این بازی کاملا هماهنگ بود و دیدیم که زوج این بازیکنان موفق شدند سه گل به ثمر برسانند.

او ادامه داد: الریان قطر در این مسابقه استرس زیادی داشت و دفاعش ازهم‌پاشیده بود. الریان نتوانست از موقعیت‌هایی که داشت استفاده کند و خطری نتوانست روی دروازه‌ حریف ایجاد کند. استقلال هم در ضد حمله بسیار خوب عمل کرد و خط دفاع الریان را آزار داد. واقعا مشخص است که روی استقلال کار شده است و زحمات استراماچونی در طول مدتی که در استقلال بود، در حال حاضر به ثمر نشسته است. او واقعا برای تیم زحمت کشید و توانست تیم را در سریع‌ترین حالت ممکن جمع کند و باید از این مربی تشکر کرد که چنین تیمی را ساخته است. کار هر کسی نبود که استقلال را به این سرعت جمع کند و دیدیم که استراماچونی این کار را انجام داد.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه افزود: من تا به حال چنین تیم ضعیفی از الریان قطر ندیده بودم و از طرفی دیگر استقلال در این بازی، توانست بهترین عملکرد خود را داشته باشد و چنین نتیجه‌ای را رقم بزند. ما از این نتیجه بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم استقلال در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بتواند موفق باشد.

مراغه‌چیان درباره عملکرد ارسلان مطهری - بازیکن جدید تیم استقلال - نیز گفت: فکر نمی‌کردم مطهری اینقدر زود در تیم جا بیفتد. او توانست عملکرد خوبی داشته باشد و سریع با تیم هماهنگ شود.

او در پایان گفت: استقلال باید چند بازیکن دیگر مثل یک دفاع وسط و یک هافبک وسط را به تیم جذب کند و فکر می‌کنم با جذب این بازیکنان کیفیت فنی تیم افزایش پیدا کند. با توجه به اینکه ممکن است در ادامه راه‌ بعضی از بازیکنان مصدوم شوند، به این بازیکنان نیاز است تا بتوانیم در سه جام پیش رو حرفی برای گفتن داشته باشیم. به نظر من استقلال اگر بتواند از سه جام، یک جام را به دست آورد، می‌توانیم به استقلال در این فصل نمره خوبی بدهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان