//
کدخبر: ۲۴۰۳۲۲ //

قاتل جدید استقلال با قلب آبی

مهاجم تازه وارد استقلال در دومین حضور کوتاه مدت خود در ترکیب این تیم، موفق به ثبت دبلی دیدنی برابر حریف قطری شد تا آمادگی و انگیزه خود را به رخ بکشد.

قاتل جدید استقلال با قلب آبی
به گزارش فرتاک نیوز،

ارسلان مطهری که از دو فصل قبل تمایلات قلبی خود برای حضور در استقلال را بی مهابا اعلام کرده بود و در تلاش بود با نمایش موفق در تیم‌های خود شانس حضور در تیم محبوبش را به دست بیاورد، زمستان گرمی را پشت سر می‌گذارد. زمستانی که باعث شد او در نهایت به خواسته خود دست یابد و پیراهن آبی را از آن خود کند.

مهاجم تازه وارد استقلال که سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، تراکتور، پارس جنوبی و ذوب آهن را در کارنامه دارد، با نمایشی درخشان کار خود را در جمع شاگردان فرهاد مجیدی آغاز کرده است. دبل او برابر الریان قطر در دوحه در شرایطی که تنها دقایقی کوتاه به او فرصت رسیده بود، اکنون او را در کنار زوج درخشان این روزهای استقلال (شیخ دیاباته و مهدی قائدی) به بازیکنی امیدوارکننده برای هواداران این تیم تبدیل کرده است.

ارسلان مطهری که پیش از این با دو تیم نفت تهران (۳گل) و ذوب آهن (۴گل) موفق شده بود ۷ گل در لیگ قهرمانان به ثمر برساند، اکنون در شرایطی که تنها ۳۶ دقیقه طی دو دیدار برابر الکویت و الریان فرصت حضور در ترکیب استقلال را به دست آورده، ۲ گل به نام خود کند. یک دبل شیرین و تماشایی که باعث شد او اکنون قلب آبی خود را بیش از گذشته به رخ بکشد و بتواند نام خود را از حیث محبوبیت نیز در بین هواداران این تیم جا بیندازد.

شاید در نمایش موفق مطهری که تنها ۱۵ دقیقه شانس حضور برابر الریان را به دست آورد و با دبل دیدنی‌اش پاسخ اعتماد فرهاد مجیدی را داد، انگیزه فوق العاده او بود؛ انگیزه‌ای که باعث شد در تمام سال‌هایی که ادعای حضور در استقلال را داشت و آن را در گفتگوها و قلب‌های آبی مجازی‌اش در صفحه شخصی‌اش به نمایش می‌گذاشت با این گل‌های تمام کننده به ثبت برسد.

ارسلان مطهری که مطمئنا در ادامه فصل نیز می‌تواند به مهره‌ای قابل اعتنا و اتکا برای استقلال و خصوصا فرهاد مجیدی تبدیل شود، هنوز برای شادی گل‌هایی که در تمام این سال‌ها با پیراهن استقلال تمرین کرده، فرصت خواهد داشت و باید دید در ادامه شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت. شادی گل جالب توجه او در جدال با الریان که با نمایش زدن ساز همراه بود، باید دید با چه ادوات دیگری در ادامه فصل همراه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان