//
کدخبر: ۲۳۸۹۶۸ //

حضور پر رنگ هندبالیست های کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان

مدیر روابط عمومی هیات هندبال استان کرمانشاه از حضور پر رنگ هندبالیست های کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان خبر داد.

حضور پر رنگ هندبالیست های کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد صفری مدیر روابط عمومی هیات هندبال استان کرمانشاه اظهار داشت: نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در حالی در کشور کویت برگزار میشود که پس از سالها شاهد حضور همزمان سه کرمانشاهی از سه نسل هندبال کرمانشاه در تیم ملی بزرگسالان هستیم.

وی افزود: مجتبی کرمیان؛ محمدامین فرهادی و مهران حسینی سه شیر مرد کرمانشاهی هستند که همراه با تیم ملی و به عنوان سربازان وطن برای به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و صعود به مسابقات جهانی تلاش می کنند.

صفری اضافه کرد: خوشبختانه هندبال کرمانشاه روند رو به رشدی را طی میکند و علاوه بر تیم ملی بزرگسالان در تیم های ملی نوجوانان کسرا جوانبخت و در تیم ملی جوانان نیز امیرعلی چشمه سفیدی ،رضا عزتی،و جواد حیدری را به عنوان نمایندگان کرمانشاه در تیم های ملی رده های پایه داریم.

مدیر روابط عمومی هیات هندبال استان کرمانشاه تصریح کرد: در مسابقات دسته یک بزرگسالان تیم هیات هندبال کرمانشاه با یک تیم بومی و جوان و با شعار کرمانشاه یک تیم از دل سینه ستبر ایران زمین تا به اینجای کار نتایج درخشانی را کسب و صعود خود را به دور دوم مسابقات قطعی کرده است که امیدواریم با حمایت مسئولان استانی از جوانان هندبالیست کرمانشاهی در ادامه مسابقات شاهد حضور تیم کرمانشاه در لیگ برتر هندبال در سال آینده باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: مسابقات دسته یک تیم هیات هندبال کرمانشاه در روز جمعه۴ بهمن و از ساعت۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن اختصاصی هندبال مجموعه امام سجاد(ع) واقع درکیهانشهر به مصاف تیم قدرتمند همدان می رود.

وی در پایان  گفت: از تمامی همشهریان دعوت می کنیم تا روز جمعه با حضور خود در‌سالن امام سجاد(ع)حامی فرزندان شهر کرمانشاه باشند.

photo_2020-01-22_09-00-45

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان