//
کدخبر: ۲۳۸۶۲۷ //

مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای| تیم ملی ایران در رقابت‌های تیمی بر سکوی نخست ایستاد

در نخستین روز رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای تیم ملی ایران رتبه نخست رقابت‌های تیمی را از آن خود کرد.

مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای| تیم ملی ایران در رقابت‌های تیمی بر سکوی نخست ایستاد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز قهرمان تیمی ورزش‌های زورخانه‌ای سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جهان شد.

بنا بر این گزارش٬ پژمان سکونتی، محمدرضا ابوالحسنی، عباس مرادی، احسان حدادی، سوران الله مرادی ترکیب تیم ملی ورزش‌های زورخانه ای ایران را تشکیل دادند که علیرضا غلامی، محمدرضا سالاری و حجت رشیدزاده هدایت تیم ایران را در این دوره از رقابت‌ها بر عهده داشتند.

مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای جهان با حضور تیم‌های ملی ایران، بنگلادش، افغانستان، آذربایجان، اوگاندا و عراق برگزار شد که در پایان تیم ملی ایران با کسب 701 امتیاز عنوان نخست این بخش را کسب کرد.

تیم ملی عراق با امتیاز 484 نایب قهرمان شد و تیم‌های آذربایجان و افغانستان با امتیازهای 470 و 373 به صورت مشترک مقام سوم بخش تیمی ورزش‌های زورخانه‌ای سومین دوره رقابت‌های جهانی کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای جهان را از آن خود کردند.

به گزارش تسنیم سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور بیش از 100 ورزشکار از 21 کشور دنیا از سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا در بجنورد مرکز خراسان‌شمالی در حال برگزاری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۶۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان