//
کدخبر: ۱۶۲۸۵۲ //

مسئولان خوزستان ناظر دیدارهای فینال جام تختی

دیدارهای فینال سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با استقبال بسیار خوب مردم کشتی دوست اندیمشک به عنوان مهد کشتی فرنگی ایران از دقایقی پیش در سالن شهید سروندی این شهر آغاز شد.

مسئولان خوزستان ناظر دیدارهای فینال جام تختی
به گزارش فرتاک نیوز،

 دیدارهای فینال سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با استقبال بسیار خوب مردم کشتی‌دوست اندیمشک به عنوان مهد کشتی فرنگی ایران از دقایقی پیش در سالن شهید سروندی این شهر آغاز شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، فریدون حسنوند نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون انرژی مجلس، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز با حضور در سالن شهید سروندی اندیمشک نظاره‌گر دیدارهای فینال شدند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی به همراه اعضای کادر خود، جمشید خیرآبادی سرمربی تیم ملی امید و اعضای شورای فنی کشتی فرنگی نیز نظاره‌گر این دوره از رقابت‌ها بودند و تماشاگران کشتی دوست اندیمشک ساعت‌ها قبل از آغاز رقابت‌ها سالن را مملو از جمعیت کردند به گونه‌ای که بسیاری نیز پشت درهای بسته ماندند و بسیاری از علاقه‌مندان نیز به دلیل نبودن جای خالی مجبور شدند به صورت ایستاده مسابقات را تماشا کنند.

سالن ۲۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک پس از گذشت ۲۳ سال از کلنگ زنی، سرانجام روز گذشته (پنج‌شنبه) با برگزاری رقابت‌های جام تختی و توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

این رقابت‌ها از صبح دیروز پنج‌شنبه آغاز و تا ساعتی دیگر با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان