//
کدخبر: ۲۱۵۷۲۷ //

در رقابتهای جهانی کشتی قزاقستان؛ پنج سهمیه به ایران رسید

پس از رقابت‌های جهانی قزاقستان، ۱۰۸ کشتی‌گیر مجوز حضور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردند.

در رقابتهای جهانی کشتی قزاقستان؛ پنج سهمیه به ایران رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین مسابقات گزینشی کشتی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در رقابت‌های جهانی کشتی در قزاقستان برگزار شد که در  کشتی فرنگی علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و در کشتی آزاد رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم نمایندگان کشورمان بودند که توانستند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنند.

در رقابت های جهانی قزاقستان نفرات اول تا پنجم کشتی آزاد (۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم)، فرنگی (۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم) و زنان (۵۰، ۵۳، ۵۷، ۶۲، ۶۸ و ۷۶ کیلوگرم) در ۱۸ وزن المپیکی (مجموعا ۱۰۸ نفر) سهمیه المپیک را کسب کردند.

طبق بخشنامه اعلامی اتحادیه جهانی کشتی در زمینه کسب سایر سهمیه های المپیک، دو رقابت قاره ای و جهانی پیش روی کشتی‌گیران است و نفرات اول و دوم این مسابقات سایر سهمیه ها را کسب خواهند کرد.

چهار رقابت گزینشی قاره ای برای آسیا، اروپا، آمریکا، و آفریقا- اقیانوسیه در نظر گرفته شده و یک رقابت جهانی نیز به میزبانی کشور بلغارستان برگزار می شود.

بر اساس برنامه اعلامی، نمایندگان کشورمان می بایست در اوزانی که سهمیه المپیک را کسب نکرده اند در رقابت های قاره ای گزینشی که روزهای ۸ تا ۱۰ فروردین ۹۹ در شهر شیان چین برگزار می شود، شرکت کنند و اگر نتوانند سهمیه های خود را در این مسابقات کامل کنند، باید در آخرین فرصت و در رقابت های جهانی گزینشی که روزهای ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ در شهر صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد، حضور یابند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۷۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان