//
کدخبر: ۲۰۰۳۹۰ //

شریعتی: تا جهانی قزاقستان در سنندج تمرین می‌کنم

دارنده مدال برنز سنگین وزن کشتی فرنگی المپیک ریو گفت: می‌خواهم این دو ماه و نیم باقی‌مانده تا جهانی را در سنندج و زیر نظر جمشید خیرآبادی تمرین کنم تا برای قزاقستان به آمادگی مطلوب برسم.

شریعتی: تا جهانی قزاقستان در سنندج تمرین می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

صباح شریعتی با تاکید بر اینکه بخش عمده تمریناتش تا جهانی قزاقستان را در ایران پیگیری خواهد کرد، اظهار داشت: تازه از آذربایجان به ایران برگشته‌ام، به تازگی در مسابقات قهرمانی اروپا سوم شدم. می‌خواهم این دو ماه و نیم باقی‌مانده تا جهانی را در سنندج و زیر نظر جمشید خیرآبادی تمرین کنم تا برای قزاقستان به آمادگی مطلوب برسم.

کشتی‌گیر سنگین‌وزن تیم ملی آذربایجان ادامه داد: بعد از اینکه در المپیک به مدال برنز رسیدم دو عامل باعث شد خیلی نتایج خوبی نگیرم، یکی مصدومیت‌هایم بود و دیگری هم رفتن خیرآبادی. در این مدت فقط در مسابقات کشورهای اسلامی به مقام سوم رسیدم، اما حالا دوباره از نو استارت زده‌ام و امیدوار هستم در جهانی پیش رو علاوه بر اینکه روی سکو می‌روم، سهمیه المپیک 2020 توکیو را هم به دست آورم.

شریعتی درخصوص اینکه در سال‌های اخیر کشتی آذربایجان در پرداخت‌هایش با مشکلاتی مواجه بود، گفت: همچنان مشکلات مالی وجود دارد، اما من تصمیم گرفتم بمانم و تا زمانی هم که کشتی می‌گیرم آنجا خواهم بود. تلاش خواهم کرد که دوباره مدال بگیرم و امیدوار هستم این اتفاق حتما در قزاقستان رخ دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان