//
کدخبر: ۲۳۸۶۱۱ //
در مصاحبه با اوترو

چراغ سبز دیبالا به پوگبا برای بازگشت به یووه

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی در رویای بازگشت پل پوگبا به یوونتوس و بازی در کنار اوست.

چراغ سبز دیبالا به پوگبا برای بازگشت به یووه
به گزارش فرتاک نیوز،

پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، می گوید که او و پل پوگبا عادت داشته اند به روش های جدید شادی پس از گل فکر کنند و امیدوار است که یک روز دوباره در کنار هم این کار را انجام دهند.

ستاره آرژانتینی در گفتگو با اوترو به یادآوری خاطرات خود در کنار پل پوگبا در جریان فصل 16-2015 که با هم در یوونتوس توپ می زدند، پرداخت.  پوگبا از تابستان 2016 برای یوونتوس بازی می کند و زمزمه های مبنی بر بازگشت او به تورین شنیده می شود.

دیبالا در مورد پوگبا گفت:« پل و من رابطه خوبی داشتیم و وقتی او اینجا بازی می کرد ما همیشه به روش های جدید شادی پس از گل فکر می کردیم. ما گل های زیادی به ثمر می رساندیم بنابراین شادی ها زود به زود تغییر می کرد. امیدوارم یک روز بتوانم دوباره در کنار او به شادی پس از گل بپردازم.»

دیبالا در دوره کوتاهی در پالرمو تحت هدایت جنارو گتوزو، سرمربی فعلی ناپولی، کار کرده و می گوید که چیزهای بسیاری از هافبک سابق میلان یاد گرفته است. شماره 10 یوونتوس در این باره گفت:« در آرژانتین ما او را به عنوان دیوانه خوب می شناسیم. وقتی او به پالرمو آمد به من کمک زیادی کرد حتی با این که حضور او خیلی طولانی نبود. من خاطرات خوب بسیاری از او دارم شاید او همیشه در طول تمرین خیلی مهربان نبود اما این شیوه رفتاری اوست.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان