تاریخ انتشار: 1398/05/30 22:44
کد خبر: 90723

پائولو دیبالا در یوونتوس ماندنی است

پائولو دیبالا، ستاره شماره 10 یوونتوس احتمالا در این تیم ماندنی است.
 پائولو دیبالا در یوونتوس ماندنی است

سرنوشت و آینده پائولو دیبالا در روزهای آینده مشخص خواهد شد و طبق ادعای توتواسپورت، اینکه وی در فصل آینده با لباس یوونتوس در سری آ ایتالیا به میدان برود بسیار محتمل است. ستاره آرژانتینی در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال مورد توجه برخی از  تیم های لیگ برتری مانند تاتنهام و منچستر یونایتد قرار داشت، اما با بسته شدن بازار انگلیسی این انتقال منتفی شد.

در حال حاضر به نظر می رسد پاری سن ژرمن تنها مشتری پائولو دیبالا باشد اما با توجه به روزهای کوتاه باقیمانده تا پایان بازار تابستانی و تمایل شدید خود این بازیکن به ماندن در تورین، جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس منتفی باشد.

مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس چندی قبل تلویحا جدایی پائولو دیبالا را تایید کرد و با توجه به تمایل وی به استفاده از روش 3-3-4، احتمالا ترکیب مورد علاقه او در بخش هجومی داگلاس کاستا، فدریکو برناردسکی و کریستیانو رونالدو خواهد بود و پائولو دیبالا شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارد.

اما با این حال خود دیبالا علاقمند به ماندن در یوونتوس و مبارزه برای پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب اصلی است و به همین دلیل یوونتوس تنها با رسیدن یک پیشنهاد هنگفت حاضر به فروش وی می شود؛ اتفاقی که بعید است در تابستان امسال رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpe8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



لحظات  ناب و دیدنی پائولو دیبالا در پیراهن یوونتوس