//
کدخبر: ۲۲۹۰۰۳ //

یوونتوس در فکر تمدید قرارداد پائولو دیبالا

یوونتوس قصد دارد قرارداد پائولو دیبالا، ستاره 26 ساله خود را تمدید کند.

 یوونتوس در فکر تمدید قرارداد پائولو دیبالا
به گزارش فرتاک نیوز،

شرایط برای پائولو دیبالا در تورین به طور کامل تغییر کرده و حالا او به ستاره اول تیمش تبدیل شده است. در تابستان امسال به نظر می رسید یوونتوس علاقه ای به حفظ این بازیکن ندارد و اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال پائولو دیبالا به تیم هایی چون تاتنهام، منچستریونایتد یا پاری سن ژرمن مطرح شد و در نهایت اصرار خود این بازیکن باعث شد در تورین ماندنی شود.

اما علیرغم نیمکت نشینی های اوایل فصل، حالا شرایط برای پائولو دیبالا  تغییر کرده و او تبدیل به بهترین گلزن تیمش در فصل جاری شده تا حالا بیانکونری به فکر تمدید قرارداد این بازیکن افتد. اخبار سایت کالچومرکاتو حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس با پائولو دیبالا درباره تمدید قرارداد صحبت های خود را آغاز کرده است و به ابن ستاره آرژانتینی مبلغ نه میلیون یورو خالص به علاوه پاداش تا سال 2024 را پیشنهاد داده است. به نظر می رسد این پیشنهاد مورد قبول پائولو دیبالا قرار گیرد زیرا او درخواست حقوق ده میلیون یورویی را داده بود و این رقم تفاوت چندانی با خواسته او ندارد.

پائولو دیبالای 26 ساله در 17 بازی این فصل تاکنون هفت گل به ثمر رساندن و چهار پاس گل نیز ارسال کرده است. قرارداد فعلی دیبالا در ژوئن 2022 به پایان می رسد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۰۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان