//
کدخبر: ۲۳۸۰۰۰ //

گواردیولا: قصد دارم فصل بعد هم در سیتی بمانم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، نسبت به شایعات پیرامون آینده او واکنش نشان داد.

 گواردیولا: قصد دارم فصل بعد هم در سیتی بمانم
به گزارش فرتاک نیوز،

 منچسترسیتی فردا در چهارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس خواهد بود. سیتیزن ها در حال حاضر با ۴۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفته اند. این در حالی است که لیورپول با یک بازی کمتر و ۶۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و همین موضوع باعث شده که شانس تیم پپ گواردیولا برای قهرمانی کم رنگ باشد.

پپ گواردیولا دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کریستال پالاس شرکت کرد.

 

دیدار برابر کریستال پالاس؟

شما می توانید در همه بازی ها پیروز شوید یا برعکس شکست بخورید. ما بارها در برابر کریستال پالاس به میدان رفته ایم و تنها یک بار به عنوان بازنده میدان را ترک کرده ایم. من سرمربی پالاس یعنی روی هاجسون را تحسین می کنم. این یک موضوع باورنکردنی است که با توجه به سنش در مربیگری چنین صبری دارد. تیم یکی دو روز استراحت کرد و بعد از آن ما شروع به آنالیز کریستال‌پالاس کردیم. پس از این بازی نیز به بازی های بعدی یعنی فولام و منچستریونایتد فکر خواهیم کرد.

 

مصدومان منچستر سیتی؟

سانه هنوز نمی‌تواند با تیم تمرین کند اما همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. درمورد لاپورت اما می توانم بگویم که او از هفته آینده در تمرینات شرکت خواهد کرد.

 

آینده؟

قطعا فصل بعد هم در منچسترسیتی خواهم ماند مگر اینکه باشگاه بتواند من را گول بزند. با این وجود این را می گویم که هدف من صد درصد باقی ماندن در منچسترسیتی است.

 

انتقال احتمالی جان استونز به آرسنال؟

من به شایعات توجه نمی کنم و نمی خواهم که در مورد صحبت ها پیرامون بازیکنانم اظهار نظر انجام بدهم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان