//
کدخبر: ۲۲۱۶۵۱ //

گواردیولا: این استرلینگ فوق العاده است

سرمربی منچسترسیتی به تمجید از ستاره اول تیم خود پرداخت و او را در زمره بهترین بازیکنان جهان توصیف کرد.

گواردیولا: این استرلینگ فوق العاده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از دیلی میرور، منچسترسیتی توانست در دیداری یک طرفه در حالی که با یک گل از آتالانتا عقب بود، پنج بار دروازه این تیم را باز کند. شاگردان پپ گواردیولا ابتدا با گل روسلان مالینوفسکی با یک گل عقب افتادند اما دبل سرخیو آگوئرو خیلی زود شرایط را به نفع میزبان کرد. در نیمه دوم رحیم استرلینگ هت‌تریک کرد.

پپ گواردیولا با تمجید از استرلینگ گفت: رحیم فوق العاده است. او از نظر فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارد آن قدر خوب که می‌تواند همین فردا یک ۹۰ دقیقه دیگر را بازی کند. رحیم خیلی فوق العاده است و می‌تواند در کارهای دفاعی به ما کمک کند و هم در حمله خودش را نشان دهد. دیگر از یک بازیکن چه می‌خواهم؟ ما متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم ولی بازیکنانم توانستند از فضاهای دفاع تیم حریف استفاده کنند. من خیلی از این نتیجه و نحوه بازی تیمم راضی هستم چون بازی بسیار سختی برابر یک تیم سخت‌کوش داشتیم. الان ۹ امتیاز داریم و به دنبال یک برد دیگر هستیم تا صعود خودمان را به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کنیم.

او درباره فیل فودن که با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد گفت: بازیکنانم را به خاطر اخراج از زمین سرزنش نمی‌کنم. موقعی این کار را می‌کنم که آنها کارهای احمقانه در زمین انجام دهند. فودن بازی خوبی از خود نشان داد و من از عملکرد او راضی هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان